Erkeksi değilmişim, illa femboy mu olmam lazım?

19 yaşındayım. 166 boyunda, 50kg, beyaz tenli ve kılsız bir erkeğim. Annem bile küçüklükten beri bana kız güzeli der öyle severdi. Boyumdan rahatsız olmaya daha lisenin başında başladım hep uzarsın dediler ama boy farkı giderek açıldı yaşıtlarımla.

Kızlarla aram iyidir beni severler ama hiçbiri bana sevgili olacak birlikte olunacak erkek gözüyle bakmıyor. Daha önce birkaç kızdan red yedim hatta biri bana sen bacım gibisin dedi direkt. İnternette femboy seylerinin popüler olmasıyla da 2-3 senedir lisede de şimdi üniversitede de sürekli arkadaşlarım benle dalga geçiyor. Kız gibisin femboy olsana sen diyorlar. Hatta bana dokunmaya kalkmıştı ilk yurt arkadaşım sonra ben oda değiştirdim.

İlla femboy mu olmam lazım benim? Niye böyleyim ben?

Erkeksi değilmişim, illa femboy mu olmam lazım?
Cevapla