19 yaşındayım. 166 boyunda, 50kg, beyaz tenli ve kılsız bir erkeğim. Annem bile küçüklükten beri bana kız güzeli der öyle severdi. Boyumdan rahatsız olmaya daha lisenin başında başladım hep uzarsın dediler ama boy farkı giderek açıldı yaşıtlarımla.
Kızlarla aram iyidir beni severler ama hiçbiri bana sevgili olacak birlikte olunacak erkek gözüyle bakmıyor. Daha önce birkaç kızdan red yedim hatta biri bana sen bacım gibisin dedi direkt. İnternette femboy seylerinin popüler olmasıyla da 2-3 senedir lisede de şimdi üniversitede de sürekli arkadaşlarım benle dalga geçiyor. Kız gibisin femboy olsana sen diyorlar. Hatta bana dokunmaya kalkmıştı ilk yurt arkadaşım sonra ben oda değiştirdim.
İlla femboy mu olmam lazım benim? Niye böyleyim ben?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer