Cinsel Yaşam Yeni evli biri esi ile yatmak istemiyorsa sorun olur mu? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Uyumak anlamında yani Güncellemeler1 yıl Yatmaktan kastim uyumak o bir konu değil yani yalnış anlaşılmasın Güncellemeler1 yıl Çok terliyor ve ben rahatima düşkünüm Yeni evli biri esi ile yatmak istemiyorsa sorun olur mu? Cevapla Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Erhancanlar Takip Et Master Yaş: 55 , eic 94% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 5,8b cevap paylaştı. Elbette sorun olur. Sonra bir bakmışsınız bir başkasının yatağında yatıyor, yuva dağılmış, ortada ilişki diye bir şey kalmamış... 0 6 Yorumla Soran 1 yıl E bana ne Yorumla Erhancanlar 1 yıl Aaaa! Öyle mi? Niye evlendin o zaman? Yorumla Soran 1 yıl Öyle gerekti Yorumla Erhancanlar 1 yıl Yani sırf öyle gerekti diye mi evlendiniz? O zaman size sorarım:Bu ilişkinin asıl iki yüzlüsü kim o zaman? Yorumla Soran 1 yıl Evet öyle gerekti Yorumla Erhancanlar 1 yıl Merak ettim, gerçekten öylemi diye? Yorumla
İstanbulllu3441 Takip Et Bilge Yaş: 44 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 603 cevap paylaştı. Eşine durumu anlatırsin anlayışla karşilarsa sorun olmaz bir iki gün ama yinede kendi kendine düşünür kafasına takar üzülür 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 32,4b cevap paylaştı. Sarılıp yatmak güzel zevkli olur. Bana ters yaa 0 0 Yorumla
electrician_ Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı. Olmaz öyle şey ne kadar yeni 0 4 Yorumla Soran 1 yıl 20 gün Yorumla electrician_ 1 yıl Kim yatmak istemiyor Yorumla Soran 1 yıl Ben Yorumla electrician_ 1 yıl Sizin şu an hergün seks yapıyor olmanız lazım nasıl ayrı yatacan ki Yorumla
okanyildiz41 Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 93% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 447 cevap paylaştı. Beraber yagmayacaksa neden evlenmiş o zaman 0 0 Yorumla
Zecx-40 Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 98% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Seks yaptığı sürece sorun olmaz 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 3,9b cevap paylaştı. Eşiyle yatmak istemiyorsa escort çağırsın 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl En büyük sorunlardan biri bence 0 4 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sen mi o mu uyumak istemiyor ve neden? Yorumla Soran 1 yıl Ben Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Neden istemiyorsun ki Yorumla Soran 1 yıl Öyle gerek Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Olur hayırdır niye istemiyorsun 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Sana ne Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ne diyon abla Yorumla Soran 1 yıl Soruna yanıt Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hoşuna gitmediyse sil yorumu böyle bir tavra gerek yok Yorumla
scorpion026 Takip Et Master Yaş: 40 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 8,1b cevap paylaştı. rahatına düşkünsen evlenmicen o zaman 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Evet Yorumla scorpion026 1 yıl Böyle kadın istemem Yorumla Soran 1 yıl Tamam Yorumla
Kayıpgezginn Takip Et Yoda Yaş: 79 , eic 97% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Neden uyumuyor ki 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Benim uyumak istemeyen Yorumla Kayıpgezginn 1 yıl Sen neden uyumak istoymiyorsun pist mı yapıyor Yorumla
ahmet-_-aydın-_-34 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 1 yıl O zaman onlara geçmiş olsun boşanmaları yakındır 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Ne alaka Yorumla ahmet-_-aydın-_-34 1 yıl Yeni evli ve ilişkinin en güzel olacağı zaman ayrı yatarlarsa bı süre sonra iki taraf içinde sevgi ve saygı biter Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 6,9b cevap paylaştı. Olur 0 0 Yorumla
userrr1818 Takip Et Guru Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 747 cevap paylaştı. Olur 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Eşin yani sonuçta neden ayrı yatıyorsun ki 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Çünkü rahatima duskunum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hee rahatına düşkünsün bende zorla evlilik falan sandım sjjsjs Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Elbette sorun olur. Sonra bir bakmışsınız bir başkasının yatağında yatıyor, yuva dağılmış, ortada ilişki diye bir şey kalmamış...
E bana ne
Aaaa! Öyle mi? Niye evlendin o zaman?
Öyle gerekti
Yani sırf öyle gerekti diye mi evlendiniz? O zaman size sorarım:Bu ilişkinin asıl iki yüzlüsü kim o zaman?
Evet öyle gerekti
Merak ettim, gerçekten öylemi diye?
Eşine durumu anlatırsin anlayışla karşilarsa sorun olmaz bir iki gün ama yinede kendi kendine düşünür kafasına takar üzülür
Sarılıp yatmak güzel zevkli olur. Bana ters yaa
Olur tabii cinsellik yeni evli çiftin aktivitesidir
Olmaz öyle şey ne kadar yeni
20 gün
Kim yatmak istemiyor
Ben
Sizin şu an hergün seks yapıyor olmanız lazım nasıl ayrı yatacan ki
Beraber yagmayacaksa neden evlenmiş o zaman
Nas nas babasının evine
Seks yaptığı sürece sorun olmaz
Eşiyle yatmak istemiyorsa escort çağırsın
Al işte başlamadan bitiyor
En büyük sorunlardan biri bence
Sen mi o mu uyumak istemiyor ve neden?
Ben
Neden istemiyorsun ki
Öyle gerek
Olur hayırdır niye istemiyorsun
Sana ne
Ne diyon abla
Soruna yanıt
Hoşuna gitmediyse sil yorumu böyle bir tavra gerek yok
rahatına düşkünsen evlenmicen o zaman
Evet
Böyle kadın istemem
Tamam
olmaz
Neden uyumuyor ki
Benim uyumak istemeyen
Sen neden uyumak istoymiyorsun pist mı yapıyor
O zaman onlara geçmiş olsun boşanmaları yakındır
Ne alaka
Yeni evli ve ilişkinin en güzel olacağı zaman ayrı yatarlarsa bı süre sonra iki taraf içinde sevgi ve saygı biter
Olur
Sorun
Değildir asla
Sorun olmaz
Tabii ki olur.
Olur
Olur
Eşin yani sonuçta neden ayrı yatıyorsun ki
Çünkü rahatima duskunum
Hee rahatına düşkünsün bende zorla evlilik falan sandım sjjsjs
Uyumasını ne olacak