Cinsel Yaşam 3. görüşmede yanaklarımdan öptü normal mi🤦🏻♀️? çicekkiizz Takip Et Xper 7 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Normal mi?Gerçekten dalga geçmeyin ben ciddi ilişki istiyorum ve ne ne zaman olur kararlaştıramıyorum Güncellemeler1 yıl Bugün 3. günümüz daha çok yeni 3. görüşmede yanaklarımdan öptü normal mi🤦🏻♀️? Cevapla İlişki Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Benimki tartışmada ilk buluşmada otele gidip vermiş. Bakireydi bir de. Sonra yalvarıp yakarıyor zaafıma dokundu diye 0 1 Yorumla çicekkiizz 1 yıl Senin gözünde o ne durumda Yorumla
Heliosphere Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% 1 yıl Yahu arkadaş, bayramda da birileri yanaktan öpmüyor mu? Biraz abartıyorsunuz her şeyi. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Ciddi ilişki hissi vermen gerekir 0 4 Yorumla çicekkiizz 1 yıl Nasılllll Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sürekli gelecekten konuşma ama ev insanı olduğunu hissettir Yorumla çicekkiizz 1 yıl Biraz detaylı anlatır mısın Yorumla Cevap sahibi 1 yıl boş ver ya Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Bir daha yaparsa ayril 0 15 Yorumla çicekkiizz 1 yıl Ayrılamam😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Niçin Yorumla çicekkiizz 1 yıl Çok hoşlanıyorum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Deli yakışıklı diye kendini kullandirtcan yani Yorumla çicekkiizz 1 yıl Sen bir daha yaparsa ayrıl derken ciddi miydin? Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 3 günde bunu yapıyorsa bekaretini alıp by by yapar ciddiyim tabiki Yorumla çicekkiizz 1 yıl Öyle derken benimle dalga geçiyorsun sanmıştım Öpmesine herkes normal diyor yanaktan nolucak Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 3 günlük birini öpüyor yabancı biride opebilir o halde 3 gün çok mu Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Biraz akıllı olun şimdi yanaktan öper bakar siz cikarmiyor haftaya başka yerinden öper az kurnaz olun bakire kal evlencegin adam sana prenses gibi baksın kaşar kızlar kullanımliktir abisi Yorumla çicekkiizz 1 yıl Peki bu ilişkinin ciddi olduğunu benimle takılmayacağını ona nasıl gösteriyim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Söyle bir daha ne zaman buluşacak sin Yorumla çicekkiizz 1 yıl Bilmiyorum galiba çarşamba Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Ben bu işleri bilmem eşim olucak adamla herşeyi yaşamak isterim diğer türlüsü beni bozar de bir daha yaparsa vur tokatı ayril Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öpüşme elleşme felan istemem öyle kız değilim de Yorumla çicekkiizz 1 yıl Elini tutmak da sakınca var mı 😀 Yorumla
flortozz Takip Et Xper 2 Yaş: 31 1 yıl Konunun cinsellikle ne alakası var peki fkfkdk 0 1 Yorumla çicekkiizz 1 yıl Bilmem o kategoriyi ben seçmedim Yorumla
TherapistXXXX Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 448 cevap paylaştı. çok normal 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Benimki tartışmada ilk buluşmada otele gidip vermiş. Bakireydi bir de. Sonra yalvarıp yakarıyor zaafıma dokundu diye
Senin gözünde o ne durumda
Yahu arkadaş, bayramda da birileri yanaktan öpmüyor mu? Biraz abartıyorsunuz her şeyi.
Yanaktan öpmüs ne varki.
Ciddi ilişki hissi vermen gerekir
Nasılllll
Sürekli gelecekten konuşma ama ev insanı olduğunu hissettir
Biraz detaylı anlatır mısın
boş ver ya
Bir daha yaparsa ayril
Ayrılamam😂
Niçin
Çok hoşlanıyorum
Deli yakışıklı diye kendini kullandirtcan yani
Sen bir daha yaparsa ayrıl derken ciddi miydin?
3 günde bunu yapıyorsa bekaretini alıp by by yapar ciddiyim tabiki
Öyle derken benimle dalga geçiyorsun sanmıştım
Öpmesine herkes normal diyor yanaktan nolucak
3 günlük birini öpüyor yabancı biride opebilir o halde 3 gün çok mu
Biraz akıllı olun şimdi yanaktan öper bakar siz cikarmiyor haftaya başka yerinden öper az kurnaz olun bakire kal evlencegin adam sana prenses gibi baksın kaşar kızlar kullanımliktir abisi
Peki bu ilişkinin ciddi olduğunu benimle takılmayacağını ona nasıl gösteriyim
Söyle bir daha ne zaman buluşacak sin
Bilmiyorum galiba çarşamba
Ben bu işleri bilmem eşim olucak adamla herşeyi yaşamak isterim diğer türlüsü beni bozar de bir daha yaparsa vur tokatı ayril
Öpüşme elleşme felan istemem öyle kız değilim de
Elini tutmak da sakınca var mı 😀
Konunun cinsellikle ne alakası var peki fkfkdk
Bilmem o kategoriyi ben seçmedim
Normal
çok normal
çok normal
Normal
Normal
Bence normal
Sıkıntı yok bence