3. Buluşmada sevişti ayrıldı, aylar sonra mesaj attı yine kullandı, tekrar yazdı bulaşmadım sizce gerçekten sevme ihtimali yok mu?

İlk ayrılıktan bu yana 2 yıl geçti... 3. Yazdığında engelledim başkası ile konuştum profilime kalpli tarih attım onla olmadı, bu adam stok yapmıştır belki görmüştür hiç sevme ihtimali olmaz mı
3. Buluşmada sevişti ayrıldı, aylar sonra mesaj attı yine kullandı, tekrar yazdı bulaşmadım sizce gerçekten sevme ihtimali yok mu?
Cevapla