İlk ayrılıktan bu yana 2 yıl geçti... 3. Yazdığında engelledim başkası ile konuştum profilime kalpli tarih attım onla olmadı, bu adam stok yapmıştır belki görmüştür hiç sevme ihtimali olmaz mı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Sence var mı bacım delirtme beni kullanıp kullanıp gitmiş oğlan daha ne yapsın alnına ben deccalım mı yazsın
Ben ilk kez onu sevmiştim halen aklımda
Geçer unutursun
Nerdee bu saatte neden profilime kalpli koydum görmüştür diye geliyor aklıma belki normal yazardı, olmaz mıydı
O kadar şeyin üzerine sevmişmi diye sormanız gerçekten anlamsız seven bir insan korur kollar tartışmalar olabilir ama bırakıp gitmez
Hep huyuna gitmiştim tartışma hakaret yoktu neden böyle yapıyor :(((((
Siz umut edip kendinizden feragat ettiniz ama üzülen taraf oldunuz
Öyle ara ara gelir işini görür gider. Sen de böyle soru sorar durursun
O ilkimdi bakire olduğumu biliyor sonrasında da olmadı başkasıyla yapmadım hiç mi sevmez
Sen onun için bir vajinadan ibaretsin. Şişme kadınsın gibi düşün
Ben öyle biri değilim ama
Hayır öyle bir olmuşsun fark edemiyorsun sadece
Yeniden yazdı diyelim yine kullanma için mi olur hiç sevmez mi ileri düşünmez sonuçta ilk kezo
Seni şişme bebek gibi kullanıyor diyorum. Seni asla sevmeyecek sadece becerip gidecek gelip yine becerecek yine gidecek
Ama ben seviyorum halen aklımda öyle yapsın istemem
Sen akillanmazsin skldiginle kalırsın
Ya ben öyle biri değilim yapmam evlilik öncesi o kadar, normal yazsa normal sevişme olmadan bolca vakit geçirsek gezsek yemek yesek bi zaman sonra sevmez mi yapmaz mı
Hayır seni sevmez neden anlamıyorsun
Aklım onda çünkü neden bilmiyorum bana bunları yaptığı halde belki ilk diye mi
Yok psikolojik destek alman lazım
Neden böyle ona değer veren sadık biri varken neden istemiyor
Çok zor sana anlatmak. İstersen sesli konuşalım
Ufff yaaa bağırcan mı bana snsjnsjdjdnd
İsrarla yazdı mi pes etmeden birkere mi yazdı sadece
İlk ayrılıktan sonra 5 Ay geçmişti seni normal insan olarak seviyorum demişti ileri düşünmüyorum ama sonra bi 5 6 Ay sonra daha yazdı buluşmadım sonra yine o kadar sonra yazdı engelledim beni kullandın dedim sonra profilimde kalp vardı o da olmadı zaten görücü gibiydi
Her yazdığında konuştun mu biraz
Evet konuştuk senin muhabbetin iyi demişti
Yani aşırı görüşmek istemiyor ama konuşmak da istiyor anladım kadarıyla sen yüz verme misin gene de pes etmemiz
Ben bakireyim ilk kez onunla ön sevişme oldu hemen bıraktı 2. Buluşmada da aynısını yaptı, sonra buluşmadım, en son engelledim hatta dedim beni enayi yerine koyup kullanmak istedin dedim öyle düşünme dedi, hiç mi yazmaz artık
Yani yazsa sevişme kesinlikle yapmam normal vakit geçirsek bi zaman sonra ileri düşünmez mi
Sevişme her sevgililikte oluyor artık onu kafana takma kullanılmış hisetme yani ama yazdığı zaman bence konuş soğuk dsvranma niyetini bilmezsin biraz konusmadan
Profilimde 3 Ay kalp vardı biriyle görücü usulü konuşmuştum, o stolk apmış mıdır engelledikten 3 Ay sonra koydum 3 Ay kaldı görmüş müdür yine yazar mı 1 aydır tarih yok
Yazar bence bakiyodur profiline dm neden gelmiyosun
Sen yazmasını istiyorsun seviyorsun hala sanirim
Evet :(((
Yazar insallh yaa zor beklemek görücü usulü olan la neden olmadi
Spora gitme diyor çalışma diyor bi yere kadar tamam dedim isteklerine ailemle kal dedi bi buna olmaz dedim aileme yakın oturcan ben yokken bi tanıdık annem yiğen kalcak diyor askerdi bu Hadi buna da tamam ama ne var ne yok bu abisinin eşine anlatıyor 3. Ay konuştuk izinde geldi 2 gün buluştuk elektrik alamadım 3. Gün emin oldum mesaj attım yapamıcsm diye kendi değil yengesi arıyor
Zaten sevgi yok mantık olacaktı pek de mantıklı gelmedi
Tam rahatsizmis o da iyi ki ayrilmisin yaş kaç sizin evlenmek için bakıyorsunuz sanırım
Evlensen eve kapatmak demek ki seni bu
Mantık evliliği daha iyi zamanla seviyor insan bence ama o adamla olmaz mis
Ay sorma evet değmez biri için profilime tarih koydum o da görmüştür, 30 oldum ben
Görmüştür kesin bakiyodur evlenme yaşın gekmis insallh hayırlı biri çıkar karşına
İyi birisine benziyorsun insalalh hersen gönlünce olur
Yani o yazmaz mı yazsa da olmaz mı
İyi mi bildiğin safım ben yapmayacağım şeyi yaptım ona göre küçüktür ama sevişme ne onu da bilmezdim bu yaşıma kadar
Biraz dm konuşalım mı sonra engellersin kötü niyetim yok emin ol
Sen yazsan ona olmaz mi
Bişey yazmadiniz
Ben hiç bir exe yazmadım ona ne diye yazcam
Ne konuşmak istiyorsun ki
Gene sizin konuyu konuşuruz diyordum dahs hızlı yazisirix diye
Merhaba, tekrar görüşme isteği sadece tekrar ilişkiye girmek istediğinde canlanıyor anlaşılan
He olur yazdıklarını bir okur musun bu insan olabilir mi sence
Ama ben gerçekten ilk kez birini sevdim ve halen aklımda
Sen onu değil ilgisini sevdin
Bence çirkin bi kadınsın güzel bir kadın çok alternatifi olur
Ama en azından temiz biriyim yine olmaz mı
artık temizde değilsin sen bir adet patlaksın kaç kez yaptığının bi önemi yok
Ön sevişmeydi o, kimseyle olmadım
ön sevişme ne ya erken boşalanlar için uydurulmuş bişey o. sonuçta seviştin mi *m popiş heryerini elleyip yaladı mı yaladı sende oral seks çektin yalan söyleme şimdi
Yuh yapmadım be o kadar
yap dese yapardın şurda gizlisin bırak yalanı dürüst ol
Yalan söyleme huyum yok inanma napim yani
Kendinizi niye kullandırtıyorsunuz ya
Niye veriyosun madem
Vermedim bakireyim ön sevişme diyelim ve bu da ilk onunla
İyi en azından bununla kurtulmuşsun , ya kendine hakim olamayan bir beyinsiz olsa
Olmaz
Sen de izin verme
Yok.
tek derdi belli
yok.
Kullanıyor
Olmmaz
Yok.
O ihtimal 0 0 0
Neden ama insanın duygusu değişmez mi
Cok düşük bir ihtimal bence amacı belli