Tanışma aşamasında hemen yakınlaşmaya karşıyım, yanlış mı düşünüyorum?

Gözlemledigim kadarıyla daha atılgan daha çok samimi olan kızların hepsi daha kolay liski yapıp daha cabuk evleniyorlar.

ben hemen yakinlasmayi sevmiyorum, ilk buluşmalarda sarilirim evet, ama kendimi emin hissetmem lazım ki bu yakinlasmayi daha derine tasiyayim yani biraz zamanla.

bi kaç aydır tanisitigim biri var, ama çok buluşamadık mesafeden dolayı. üc buluşma oldu ve en fazla sarıldım.

simdi kafamda kendime soruyorum acaba erkekler böyle sıkılır mi diye yavaştan alan kizlari, ama kendimden de ödün vermek istemiyorum. herkesle hemen herseyi yaşayacaksam bunun nerde anlamı var ki?

O yakinlasmayi yasadigimda anca özel biri oldugunu hissedicem, benim fikrim bu

siz ne düşünüyorsunuz? yanlış mi düsünüyorum?

Tanışma aşamasında hemen yakınlaşmaya karşıyım, yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla