1 yıldır tanıyordum buluştuk cinsellik konuştu erkekler niye böyle?

1 yil normal bi arkdasligimiz vrdi neyse bulustuk otrduk kafeye gitmiyor ergen gbi parkta oturmaya calisiyor neyse birsey demedim bianda konu konuyu axti kadin erkek iliskilerinden cinselliğe geldi bende ben düşünmüyorum isteyen yasasin beni ilgilendirmiyor ben bi kac gunluk veya bi kac yillik insanlar icin kendimden ödün veremem ilerde olursa eşimle olur dedim of ne kadar sacma hep. din yuzune boyle düşünüyorsuj dedi dinle alakasi yok kendime saygım var benim oyuncak degil bu isler dedim sacma bence falan yapti neyse teleofnla oynadi bi baktim biri aradi acti konustu kalk avm ye girelim dedi bende teleofnumu aldim kargoma baktim nerede diye telefonla oynamaya mi geldin dedi hayr kargoma bakiyorum dedim hihi kargo dedi sinirlendi boyle yapcaksan gt dedi gidicem zatwn dedim boş ver git o zamn dedi cokta skmdesin baksana dedim neyse bn giderken orta parmak cekti canım canım yürüdü gitti hayatimda boyle mal bi date gormedim ben

1 yıldır tanıyordum buluştuk cinsellik konuştu erkekler niye böyle?
Cevapla