Eşimle çok kötü kavga ettik yatakları ayırdım. Sizce bu aramızda saygı oluşturur mu?

Arkadaşlar şimdi size kısa ve açık yazacağım lütfen fikrinizi söyleyin.

7 yıllık evliyim. Ozlelikle bu aralar zaten kocamla aramda iki ayda bı üç ayda bir ancak birleşme var kendisi erken boşalıyor ve isteksiz. Bu konu değil. Benim konum başka. Onunla çok sert bir kavgamız oldu çok saygısız kelimeler kullandığın bana ve aileme karşı ağzına gelen en aşağılık küfürleri etti.

Zaten kavgalarda artık sürekli aileme dil uzatmaya başladı.

Ben de 4 gündür çocuğu alıp başka bir odada uyuyorum onunla yatakta uyumuyorum sizce bir mesafe katedebilir miyiz aramızda bir saygı oluşabilir mi.

Bana sorduğu sorulara cevap vermiyorum söylense küfür etse hakaretler etse laf soksa duymazdan geliyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Dün gece odamda uyudum. Herhangi bir çağırması olmadı ben kendim gittim çünkü meydanı ona neden bırakayım ki
Eşimle çok kötü kavga ettik yatakları ayırdım. Sizce bu aramızda saygı oluşturur mu?
Cevapla