Sizce 30'dan fazla erkekle beraber olmak ayıp mı yoksa doğal mı

yaşım 19? 1 yıl içinde

bi de bana normal geliyo ama çevre illerden nasıl görülüyo merak ettim

bu arada ufak bi hatırlatma , yıl 2025 !

Sizce 30'dan fazla erkekle beraber olmak ayıp mı yoksa doğal mı
Cevapla