Hem penisi büyük hem genç erkek bulmak neden zor?

Ya kimi bulsak 40 üstü he 30 larda da var ama genç daha çok seviyorum ben. Olgun erkek bazıları ciddi düşünse bile ben sadece orasına bakmıyorum ki. Tipine de bakıyorum. Elektrik alıp alamamaya bakıyorum. Kafa dengi olup olmamasına bakıyorum. Olgun erkekler iyidir de genç olduğum için gençleri ayrı beğeniyorum galiba. Daha çıtır geliyorlar bana. Olgun erkeği en büyük avantajı daha tecrübeli olması. Ayrıca olgun erkek daha sadık olur derler doğru mu bu?

Hem penisi büyük hem genç erkek bulmak neden zor?
Cevapla