Olgun erkekle birliktelik yaşasam pişman olur muyum?

(ben 18 o 44
Güncellemeler
1 yıl
İlgisi falan hoşuma gitti aslında (evli değil). Çirkin bi kız değilim yani istesem başkasını bulurum ama bana daha önce bu derece adeta taparcasına ilgi gösteren birini görmedim. İlişkiye girsemde bırakmaz bence beni
Olgun erkekle birliktelik yaşasam pişman olur muyum?
Cevapla