Kadın vücudu çok güzel, ama erkek vücudu öyle değil, kızlar neyimizi seviyor?

Harbi diyorum kadın vücudu belkide evrenin en güzel şeyidir, ama erkek vücudu hem kıllı, hem şekilsiz şemalsiz, bir çekiciliği yok yani, ayak desen katır gibi, kıl desen maymun gibiyiz, harbiden kızlar erkeklerin nesini seviyorsunuz, ben kız olsaydım lezbiyen olurdum herhalde, siz şekilsizliği orantısızlığı felanmı seviyorsunuz da bizlerle birlikte oluyorsunuz çok garip geliyor bana

Kadın vücudu çok güzel, ama erkek vücudu öyle değil, kızlar neyimizi seviyor?
Cevapla