2 senelik ilişkim biraz yakınlaştık ama kendimi kötü hissediyorum neden böyle?

2 senelik ilişkim var geçen cumartesi erkek arkadaşımla biraz yakınlaştık cinsellik anlamında o günden beri aşırı saçma hissediyorum her şeyi unutuyorum ve kendimi çok kötü hissediyorum ve erkek arkadaşımın üzerine aşırı düşmeye başladım ve garip bir korku oluştu sürekli kafada falan kuruyorum
2 senelik ilişkim biraz yakınlaştık ama kendimi kötü hissediyorum neden böyle?
Cevapla