Ben erkeklerin bir kadına sadık kalabileceğine inanmıyorum. Sizce de öyle mi?

erkeklerin tek derdinin hayatında mikebildiği en güzel, en seksi kadın derdi olduğunu düşünüyorum. (kaç tane elde edebilirim vs gibi yan dertlerde olabilir jkhkh) erkekleri ilkel canlılar olduklarını kabul ediyorum. :D

Ben erkeklerin bir kadına sadık kalabileceğine inanmıyorum. Sizce de öyle mi?
Cevapla