
bana göre normal değil kız sırf reşit diye kendinden 15 yaş büyük bir adamla bu tarz sahneler çekmemesi gerek daha yetişkin değil bence her ne kadar reşit olsa da ergen sayılabilir olgun degil yani

bana göre normal değil kız sırf reşit diye kendinden 15 yaş büyük bir adamla bu tarz sahneler çekmemesi gerek daha yetişkin değil bence her ne kadar reşit olsa da ergen sayılabilir olgun degil yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bencede doğru değil bide toplumsal ahlaki buzuyor sanki normal bisey
Evet küçük kızların yetişkinlerden etkilenmenmesine bile sebep olabilir
Zaten diziler bozdu toplumu ahlaki
sen bide esra erol ablami izle , neler var neler
Psikolojimi bozamam
Yetişkin eyvallah da iki kişi bu kadar mı yakışmaz, bu kadar mı itici görünür, pess. Bu vesileyle başta senarist olmak üzere emeği geçenlerin...
Abi kardeş gibiler zaten yakismalarini beklemek komik olur
İtici yaa, iğrenç görünüyor, çok yanlış seçim bu kadar yaş farklı olanları sevgili/eş rollerinde oynatmak. Böyle sahneleri geçtim, el ele sahilde yürürken de göze hoş görünmüyorlar
Evet yani el ele gezseler abisi kardeşini gezdiriyor gibi gözükür o derece yani
Türkiyede 15 yaş üstü evlilik oranı %10 ne kadar tasrif etmesemde
Canım seks yaş tanımyor. Diziler ise sadece reyting için anasını koynuna alacak olanlar var
Ne demek seks yaş tanımıyor? Sen 30 yaşınla 12 yaşındaki bir kızı koynuna alabileceksin öyle mi?
O kadar da değil. Sübyana girer o. 18 yaşından sonra için konuştum.
Bana yinede sağlıklı ya da normalmiş gibi gelmiyor 19 yaşındaki biri 50 60 yaşındaki biri ile… ama senin görüşün bir şey diyemem tabikide
Sorun şu ki 19luk kız 50 olan adamla istediği için beraber oluyor o yüzden tanımıyor yaş. Seninle bunun kavgasını mı yapalım :)
Aman aman senin gibi biriyle kavga falan kaldıramam
Neden benim gibi biriyle? Sınıf ayrımı mı yapıyorsunuz
Görüş belirttim canım. Hor görmen gerekmez
Seni hor görmüyorum sadece çok farklı görüşlerdeyiz
Farklı görüş iyidir. Herşeyden herkes fikir almak ufku açar. Aynı görüş insanlar bize bişy katmaz
Ama ben öyle olması gerektiğini düşünmüyorum mesela
Aynı görüşte bir sürü insan ile yaşayan kişi, farklı görüş insan ile yaşayan kişi kadar geniş bakış açısına sahip olmaz canım. Yaz bunu
Ama cidden olgun seven çok kız var buda kötü değil ki
Herşeyi basite aldılar ne olucak.
Sen yönetmen ol yasakla 🤣🤣
Elimde olsa kaldırtırdım zatende
Bu sadece buz dağının görünen yüzü...
Genel olarak mı yoksa diziden mi bahsediyorsun?
Genel olarak diziler sadece rol zaten.
Peki bunu hangi temele dayandıeıyorsun?
İğrenc
Oluyor maalesef
Normal