Cinsellikte partnerin isteklerine (eğer çok uçuk şeyler değilse) kesinlikle önem verilmesi gerektiğini düşünüyorum.😀


Önem vermeden tatmin edici bir cinsellik yaşanamaz ki. İstekleri görmezden gelinen kişi zevk alamaz alamayınca karşıdakine de veremez.
Ortak bir etkileşim olmaz ve sonuçta tatsız tuzsuz belki sadece boşalınan bir şey ortaya çıkar. O yüzden herkes önem vermeli.
Cinsellik iki beden değil, iki zihin arasında akıştır. Partnerin istekleri — uçuk kaçık değilse — kesinlikle önemlidir. Keyif, sadece almakla değil, vermeyi bilmektedir. Gerçek uyum orada başlar.
Cinsellik yaşayacak olsaydım tamamen partnerimin zevki için uğraşırdım. Erkekler her türlü zevk alıyor zaten. Hem karşıdakini mutlu edebildiğimi görmek bana daha çok keyif verirdi.
Önem vermeyen zaten mastürbasyona mahkum olur
Ahahaha güzel yorumdu
Cevap
36Cevap
Tabi ki yeter ki o aşkı hissettirsin kuruturum
Önem verdim de ne oldu nankör ona rağmen kadınlık yapmamakla suçladı
🥺🥲
Selam,
Önceliğim partnerimdir.. O zevk almadan ben zevk almam..
Benden ne istediğini ne beklediğini bilmem lazım ki ona göre yardımcı olayım jdksbdj tabiki önem veririm
Benim isteklerimden çok partnerimin istekleri önemlidir benim için. Karşı tarafı mutlu edersen o da seni mutlu eder bir şekilde
Tabi ki önem veririm. Kadını mutlu edersen o seni zaten mutlu eder mottosuyla hareket ederim. Her fantazisine isteğine açığımdir
Eğer zaten karşılıklı istekler önemsenmiyor, dayatma yapılıyorsa o ilişki yürümez ve zevk de alınmaz
Olması gereken bu. Cinsellikte bencillik hiç doğru değil. Partnerin de beklentileri kesinlikle karşılanmalı.
Onun mutlu olduğunu görmedikten sonra ne anlamı var. Cinsellik 2 kişilik
Önem veririm ki zaten verilmesi gerek sadece tek kişilik bir şey değildir neticede
Kadının isteklerine mutlaka önem verilmeli eksik bişey kalmamalı , konuşmadık bişey kalmamalı bence
Verilmeli verilmezse bencillik ve sekste tek kisilik zevke donusur
Mutlu ve huzurlu bir yaşam isterseniz değer vermek zorunda sınız ve değerli hissettirmekisiniz
Partnerin isteklerine cevap vermeyeceksem neden o Partnerle yataktayim ben
O daha söylemeden onun istekleri yerine gelir
İkili ilişkiler bir birinize gereken önrnemi vermek zoruda sınız
Önem veririm kendi işimi bitirip yatacak kadar bencil değilim
Zaten ten uyumu varsa istemeden birile yapılır
Elbette önem veririm. Bencil degilim. Bencil bir partnere de tahammülüm olmaz
Bu biraz kişiden kişiye değişir kimiler köpek gibi ulumasını ister kimileri kostüm vb değişik
Kesinlikle veririm onu mutlu etmeliyim ki oda beni mutlu etsin
Cinsellikte partnerinin isteklerini önemsemeyen biri cahildir yalnız kalmayı hak eder
Tabiki veririm ve Partenerimin baskın olmasını isterim
Karşılıklı ve ten uyumunda hepsi olur
Tabii ki evet
Tabiki önem veririm iki taraf mutlu olmalı
Tek taraflı bir şey değil bu
Tabi ki bayılırım yalamaya vs
Öncelik her zaman partnerimdir
Önem verilmedir
Önceliğim onun istekleridir
Bana yön vermesi hoşuma gider
Oral moral şart mı bence değil
Evet karşınınin mutluluğu da önemli
Önem veririm ama dominat yanımı asla.
Tabiki köle ruhluyummmmm partner olacak kişi ne derse o olur
İstekler önemli, bencilliğe gerek yok.
elbette önemli
Vermek zorundayız
Hı hı
🙅🏻♀️
Vermicem
😄 aynen.
Önceliğim
Evt önemli
Çok önemli bence
Veririm
Önceliğim
Elbette.
Tabiki
Fptoraf fena
Tabiki
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?