4 yıldır konuştuğum erkek arkadaşım vardı. O fabrikada çalışıyordu Bende üni bitirdim kpss'ye girecektim. Sınava girdikten sonra evlenelim dedm. Maddi açıdan sıkıntı yaşamayalım diye, oda annenle tanışıp hemen evlenmek istedi annmle tanıştı, annem pek istemedi "sınava girecek kızm bekle" dedi. Bende beklettim bu süreçte benle yakınlaşmak istedi bende izin vermedm engeleldm kavga ettk en sonda engelledm escortlarla yazmış uyardım ikinci defa tekrar yatmış escortla. Sen benle evlenseydin bunlar olmayacaktı filan dedi, ben onla evlenseydim benle yapacaktı. Bende pişman oldm böyle bir şey yaptığı için kendimi kötü ve suçlu hissediyorum şuanda başkasıyla nişanlı çok mutlu ben aşırı mutsuzm. Keşke işini sorun etmeyip evlenseydim bir şekilde geçinir dik benim sucum bunları yaşamazdım.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Bence yanlış düşünüyorsun annen dogru olani yapmis seni sevmis olsa böyle şeylere tenezzül edip sapıklık yapmazdi. Bahanesi de senin yaptıkların olmus oldu kurtuldun yat kalk 4 yıllık emeğine yazık olmuş işte böylelerine güvenip hayatınızı karartmayin kalbin doğruymuş yanlış kişiden kurtulmuşsun verilmiş sadakan varb
Ya o çulsuzu boş ver sende hayırlı bi kısmet bulursun illa ki
Yok işini bu kadar sorun etmeseydim keşke evlenseydim, oda escortlarla filan yazmış dayanamamış onu yap saydı yine eveknurdm şimdi o mutlu ben çok pişmanım keşke evlenseydim
Escort ile seni aldatan adamla evlenmedigin icinmi pişmansin cidden? Okadarmi yokluktasin bu hayatta
Yokluk değil çok sevdm onu, benim suçum değilmi yani, bir erkek olarak o dayanamadı bunu yaptı, benle evlenseydi ihtiyacını giderirdi sadece benle yapardı başkalarına ihtiyaç duymazdi
Evlenmediniz diye escorta mi gitmesi lazim
İşte bende ona kızıyorm savretseydi her şey çok güzel olacaktı, kendine hakim olamadı ihtiyaç var diye diye üstüme geldi bende engeleldm engelleyince onlar yazmış normalde bir değildi, yani benim suçum yok mu?
Senin sucun var cok uzatmissiniz bukadar beklemeyecektiniz
şu an nisanlandi ve mutlu ben onun mutlu olmasını istemiyorm bana bunları yaşattığı için, ben enkaza döndüm o hemen iki ay sonra görücü usulü biriyle konuşmuş anlaşmış söz yaptilar
İşte ben üni vardı mezun olur olmaz nişan yapalım dedi, annemle tanıştı annem istemedi zorladı Bende sınava girim dur bekle dedm olmadı o a göre nişan yaparz dedm oda o süreçte yapmış yapacağını ben sana nişan yapalım dedm dedi. Evlenelim dedm dedi ben sana dedm dedi. Ben onun bu kadar kötü olup escortlarla yazacağını başına vurduğunu tahmin etmedim ne bileyim ben
Yillarin bosa gecmis ama yapacak bisey yok onune bakacaksin
Kendimi çok kötü hissediyorum suçlu hissediyorum, annem karşı çıkmasaydı nişan yapacaktık annemede çok kizizyrm ondan da soğudum, şu an anla nişanlı olabilirdim ve o bunu yapmickti çok pismanm
Bazen anneler cocuklarinin iyiligini istiyorum derken kötülük ediyorlar
İşte onunda etkisi var süreç uzadı ben gerildim o baskı kurdu onun ailesi çevre baskı kurdu kardeşi bundan küçük o evlendi 21 yaşında kardeşi süreç uzayınca bunlar oldu. Anneme laf anlafamadm buna bekle hallet em ben dedm o da laf anlamadı ben arada kaldım kafayı yedim, o da esc yazısında ben iyice kötü oldum anladinizmi
Gidenin ardından ağlamak çare değil önüne bakacaksın artık olan olmuş giden gitmiş
Escorta filan yazmasaydı yine evleenirdm çok yordu beni çok kavga ettk oda ihtiyacı vardı iye benle yapamayınca ona buna yazmış evlenseydik bunlar olmayackti
Öyle düşünme seninle yaptıktan sonra belkide kavga edip ayrilacaktiniz ya birlikte olduktan sonra ailen vermeseydi hep perişan olacaktın öyle düşün bir de
Hayr yani kendine hakim olmadı benle evlenseydi bunları yasamicktik benle yapacaktı
Tamam da kendine hakim olmadı seninle yaptı sonra ailen razı olmadı o zaman ne olacaktı
Evet işte ben ondan istemedim, bekle evlenene kadr dedm oda gitti bunu yapmış biz kavga edince, bende annemi suçladım hep sen bast karşı çıktın evlenseydim bunlar olmuck ti benle yapacaktı diye onlara ihtiyaç duymuckti benle giderecekti ihtiyacını diye
Bence bekleyebilir di de kendini suçlama boş yere biz de sevgilimis varken yapmadık ama gidip esc de olmadık yani
Yani erkelerin nefsi daha zayıf bunları istemesi normal diye biliyordum ben benle evlenseydi bunu yapmickti olmuckti
Kendini suçlama boşuna O zaten gidecekti seninle yapsa gene gidecekti
Eminmisinz
Eminim
Nerden eminsiniz yani benle evlenseydi escorta filan yazmaz ihtiyacını benle giderirdi diye düşündüm ben hep, evli olunca yine benle olck niye onlara baksın yazsın yani
Seven erkek sevdiğini bekler ne olursa olsun bekler sen vermedın ben esc gittim demek yaptığı yanlışa kılıf aramak demek
Benim üstüme bütün sorumluluğu atmak oluyr
Yorumunuz için teşekkür ederm
Tabiki
Kadınların artısliği ve sonundaki zırlamaları 😂😂😂😂 derdıne yan iyi olmuş
İlle escortlarla i yazismaliyfi
Zaten nişan yaapcakfk
Bak sebebini söyledin şimdi üzülmene gerek olmadıgını anlamış olman gerek
Niye öyle dediniz o zman ya allahhj
Kendine gel diye ters pskolıjı 😀
Hiç bişe yapma Bi zahmet mutluluklar dile yoluna bak
Sinavina calis daha iyisini bulursun
Ama kpss de olmamis belliki pisman olduguna gore
Olsaydi umursamazdin
Ya belli değil daha olup olmadığı, olsaydı yine içim acırdı açıkçası çok sevdigimdn
Hic sanmiyorum
Olmadigi icin donmussun geri aklinda o var
Ogretmen misin ne kpss si
Sınavla alakası yok hep o olsun istedim zaten nişan yapalım dedik annem kardı çıktı filan sınavın önce dedi oda bu süreçte beni darlayinca Bende ikisi bir taraftan annem bir taraftan o kafayı yedirdiler en son baktm o da escortlarla yazışıyor Bende engeleldm şu an nişanlanmış işte kendimi kötü hisseidyrm
Artik yoluna bakacan
Sevisseydiniz girmeden oral falan
Moralini bozma demek ki nasip değilmiş evlilik düşünüyorsan konuşalım seninle bu konuyu
Giden gitti geçmişte kalma
Kpss sınavına devam et giden gitmiş
Kafanı duvarlara vurabilirsin
bu saatten sonra yapacak bir şey yok
Bir bardak soğuk su içebilirsin arkasında..
Geçmiş olsun
Hemde baya buyuk keşke evlenseydim direk çok pişmanım bu yaptıklarından dolayı bitirdim escort olayından dolayı o olmasa yine evleenirdm
Kısmet artık yapacak bir şey yok
nasıbınde yoktur belkı de
Bu işler böyle