Erkek arkadaşım nişanlandı çok pişmanım onu bıraktığım için, ne yapabilirim?

4 yıldır konuştuğum erkek arkadaşım vardı. O fabrikada çalışıyordu Bende üni bitirdim kpss'ye girecektim. Sınava girdikten sonra evlenelim dedm. Maddi açıdan sıkıntı yaşamayalım diye, oda annenle tanışıp hemen evlenmek istedi annmle tanıştı, annem pek istemedi "sınava girecek kızm bekle" dedi. Bende beklettim bu süreçte benle yakınlaşmak istedi bende izin vermedm engeleldm kavga ettk en sonda engelledm escortlarla yazmış uyardım ikinci defa tekrar yatmış escortla. Sen benle evlenseydin bunlar olmayacaktı filan dedi, ben onla evlenseydim benle yapacaktı. Bende pişman oldm böyle bir şey yaptığı için kendimi kötü ve suçlu hissediyorum şuanda başkasıyla nişanlı çok mutlu ben aşırı mutsuzm. Keşke işini sorun etmeyip evlenseydim bir şekilde geçinir dik benim sucum bunları yaşamazdım.

Erkek arkadaşım nişanlandı çok pişmanım onu bıraktığım için, ne yapabilirim?
Cevapla