Üç yıldır eşimle ilişkimiz yok. Düzelme umutlarını kaybettim sizce nasıl eski haline döner?

Çok mutsuzum. Eşimin rahatsızlığı sebebiyle beraber olamıyoruz. Tedavi olmayads yanaşmıyor ne yapmalıyım

Üç yıldır eşimle ilişkimiz yok. Düzelme umutlarını kaybettim sizce nasıl eski haline döner?
Cevapla