Yani sadece sizin genlerinizi taşıyan bir bebek. Yoksa yine de karşı cinsiyetle karıştırır mıydınız?
Seks sadece üremek için veya ayrıca zevk için de olabilir onda sorun yok 😀

Yani sadece sizin genlerinizi taşıyan bir bebek. Yoksa yine de karşı cinsiyetle karıştırır mıydınız?
Seks sadece üremek için veya ayrıca zevk için de olabilir onda sorun yok 😀

Hayır kendi kendimden çocuk sahibi olmazdım galiba zannetmiyorum benim için çocuk sahibi olmak daha çok aşka sevgiye dayalı bir olay hayatına birisi girer mesela evlenirsin ya da evlenmezsin herneyse o kişiyi çok seversin daha sonra dersin ki evet ben bu adamla birlikte çocuk yapmalıyım yoksa kendi kendimi durduk yere niye çoğaltayım rjjdjd
Senden daha fazla olması için 😂
Redamancy-5
Redamancy-6
gibi.
İyi olmaz mıydı? 😀
Şahsen benden birkaç tane daha olmasını istemezdim😃
Aaa neden? 😀
Dışarıdan kolonya da boş görünüyor olabilir belki ama benim hayatım gerçekten kolay olmadı istemezdim bir insan daha aynı şeyleri yaşasın
Dışarıdan da öyle görünmüyorsun.
Yalnız, onlar aynısını yaşamazdı çünkü senin rehberliğin olacak. Sen hangi yollara girilmez, hangisi güvenilir biliyor ve gösteriyor olacaksın 😀
Sosyal etkiyi boş ver. Reda'nın yönlendirmesinde Reda genleri nasıl olur? 😂
Olay olur djfhg esmer erkeklere yazık olr😂
Heh işte senden beklediğim cevap 😂
Ya hadi sarışınlar neyse de senin esmer erkek ilgisi nereden geliyor acaba? Jdjkd
Evvet yapardım😀
Benim erkek cinsiyle bir problemim yok aksine erkek denen varlığı yani xy taşıyıcısı bireyleri seviyorum😂 varlar ve bu güzel.
Aksine daha çok isteyip yapardım diyeyim hatta😀
Çünkü çoğu insan bunun mantıklı bir şey olduğunu düşünüp kendinden üremeye başlardı ve benzerlikler artardı. Genetik çeşitlilik azalırdı.
Aslında bir nevi mitoz bölünme değil mi bu şimdi😀? Hatta evrimsel süreç içinde bu direk ana canlının kendi kopyasını oluşturmasına evrilirdi. Madem üreyecek, mitoz daha kolay🤣 napsın crossing overi, mayoz anafaz 2 kromozom ayrılmalarını🤣 israf israf xjskdk
Böylece bence, eşeyler körelirdi😀 pardon da şeylerimiz zaten karşı cins için yok mu😂?
Erkeğin penisi kadın için yok mu🤣 tamam işemesi için de var ama üreme görevi ihmal edilemez.
Kadının memesi, kalçası, vajinası, bunların hepsi karşı cinsi etkilemede etkili değil mi😀?
E karşı cinse gerek yoksa bunlar da körelmez mi? Memeler küçülür, kalçalar daralır.
Genetik çeşitlilik baya azalırdı.
Eşeyli üremek bir gen havuzudur.
Anne ile baba, bu havuza gelir ve rastgele genlerini boşaltırlar😀 bir peri gelir ve havuzun içinden random gen alır seçer😂 çocuğa yüklenir.
Mesela mavi göz geni ne kadar az? %10.
Bütün kahve gözlü insanların kendi kendine ürediğini düşün. Kahverengi göz oranı gittikçe artar. Mavi gözlü insanlar sayıca az oldukları için ne kadar ürerlerse üresinler (bir tanesi 40 tane çocuk yapmadıkça) sayıca gittikçe azalırlar. Mavi göz geni zamanla iyice azalır ve genetik çeşitlilik biter😀
Eşeklik üreyelim ki, genler havuzda toplansın. Ben bu sebeple böyle bir hakkım da olsa yine erkeği seçerim. Kendi kendime ürersem çocuk bana baya benzeyecek, e ben baya benzesin istemiyorum. Özgün bir birey olsun😀 babasıyla benim karışımım olsun.
Haksız mıyım?
Zaten biyolojik olarak bir insanın hem eşeyli üremek istemesi hemde kendinden üremesi mümkün değil.
Kromozomlar 46 ya tamamlanamaz😀 23 te kalır. Ve çocuk oluşmaz🤣🤣
Düşünsene sadece X alıyor. Xjsj olur mu öyle? Nerde bunun diğer x'i? Y si?
Haklısın 😀
Hem de o kadar haklısın ki bütün evrimsel biyolojiyi buraya dökmüşsün.
İçinden de cinsiyet kavramını ve oluşumuna da odaklanıp misss gibi anlatmışsın.
Yine bir Bence'lik cevap gelmiş yani 😂
Harcama bunları harcama jdjdkd
Sorulardan ilhamı al, özetini cevapla, aslını yaz 😂
Eline sağlık 🙏
Ona bir ayarlama yapıcam dshkj
Yap yap.
Ekonomi Bence'si de gelecekti ama daha göremedik 😀
Bir de üstte yazanların hepsini anladım da eşeklik nasıl ürüyoruz onu anlamadı ben? Jdjsjkd
https://youtu.be/5qQdWLKm45c?si=G_AL1nBOaQsDkhj4
Gelecek, size söz gelecek🤣 bu baharda gelecek🤣 her şey çokosel olacak🤣
Eşeyli o eşeyli cjsj en iyi senin bilmen lazım 😀
Ahahaha seçim atmosferine soktun bizi 😂
Evet ama kocaaaa yazıdan onu oradan cımbızlayıp sataşmak çoksell 🤣
Bu youtubeden konuyla alakalı kesit bulma işini nasıl beceriyosunuz?
Attığın kesite karşılık kesit atmak istiyorum ama nerden bulucam da hangi kesit aklıma gelicekde derken kayboluyorum😀
Replikler zaten hafızada.
Eski aramalarda bulunduğu için onun varlığı da hafizada.
Aramaya o repliği yazınca o geloyor doğrudan 😂
Fakat sen şimdi replikten yola çıkıp var mı diye bakarken biraz uğraştırıcı olabilir 🤣
He anladım ay pff😒
Sadece beni csg seçip eiglik gorusleri de içinde barındırıyor diyerekten eig yapmamis kimseyi bibot xjsjs
Ahahaha cidden niye öyle yaptı bu jdjdkd
Siteden en iyi anlayan sensin hadi açıkla bunu da🤣
Ateizler açıklasın bunu djekek
😂
Demek ki her soruda hepsini seçmiyormuş öğrenmis olduk jdkdk
Yapmam desem de aşık olduğum kişiden yapmak isteyebilirdim😂
Aile kurumunun sacayağını anne, baba ve çocuk oluşturuyor. Bunlardan bir ebeveyn eksik olduğunda o denge bozuluyor.
Çocuk olmazsa ailenin eksik kaldığı düşüncesine katılmıyorum. Güzel bir uyum yakalandığı sürece 1 kadın ve 1 erkek çok da güzel bir aile olurlar.
Ben de katılmıyorum, o ailenin meyvesi diyebiliriz.
Peki o yapmam, çocuk hiç yapmam mı yoksa kendimden yaparım mıydı? 😀
Kendimdem yapardım mutlaka bir tane ahaha
Çocukluktan itibaren hep istediğim bir şeydi; bir kız çocuğunu olması gerektiği gibi yetiştirmek üzmeden, incitmeden. Hatta annemi bir çocuk daha yapın ben bakıcam diye darlardım😂
Bu kadar zor zamanlara denk gelmese daha iyiydi de neyse😄
Heh beklenilen cevap 😂
Hep zordu ya bence. Bu tamamen zaman hangisi olursa olsun, uzayda ve dolayısı ile dünyada denk geldiğin konum ile ilgili bence 😂
İnsanlar geliştikçe şartlar da zorlaşıyor ne hikmetse 😂
Ben tersine evrim geçirmeye gidiyorum 🤣🤣
Çok da tersine geçirme o Pp ile falan salyangoz satmak tehlikeli bazı mahallelerde 🤣
https://ibb.co/Myxnrq10
Bu filmi izledin mi, bilmiyorum?
Siyahiler beyazların emrinde çalışmak zorunda, eski Amerika..
En arkadaki kadının elindeki turtanın içinde şeysi var ve onu en öndeki patronuna yediriyor 🤣
Kadın da çok beğeniyor, tadı güzel falan diyor. İşte o arkadaki kadın benim😎😂
Ahahahha izlemedim galiba, uygunluk olursa izleyeyim 🤣
Yakışır 😎
The help ismi. Çok iyi film gerçekten.
Ben La La Land sonrası Ryan Gosling ve Emma Stone hayranı olduğum için izlemiştim 😂
Diğer filmler aklımda kalmadı hiç. Bunu çok net hatırlıyorum mesela.
Dönem filmi, oyunculuklar da çok iyi, hikaye de ortalamanın üzerinde olunca kombo etkisi yapıyor🤩
İkisi de iyi oyuncular 🤩
Onların jenerasyon zaten ayrı bir seviyede. Öncekiler de sonrakiler de iyi ama o kafa başka kafa 😂
Evrimsel süreçte erkekler çekiciliğini kaybedeceği için erkek türünü tehlikeye atar bu durum, onlara ihtiyacımız var. Aklımıza böyle anarşik anarşik şeyler sokmayın
Ahahha 😂
Niye herkes kendi çocuğunu yapsın, kim daha fazla yaparsa o kazanır jfjdkkd
Cevap
3Cevap
İki güzəl gen birleşmeli ki muhteşem gen ortaya çıksın. Ben bunu istəmezdim. Düşünsene o zaman hastalıklı çocuklar da artabilirdi. Olasılıkların üzərine oynuyoruz. Bencə çift kişilik gen aktarması daha mantıklı.
Güzel bir noktaya değinmişsin 😀
Evet ama kişinin kendisi sağlıklı ve güzel ise çocuğu da risk almadan yüksek ihtimal öyle olacak.
Çiftleşirse hastalık veya kötü gen helme ihtimali de var.
Yani niyetin konusunda aynı fikirdeyim ama diğeri de risk 😂
Yoksa karıştırmak daha iyi sonuç veriyor bu da bir gerçek.
Peki bir soru daha doğdu 😀
Öyle durmuyor ama 😂 diyelim ki genlerinde sorun var, hastalıklı. Üremeyi düşünür müydün?
Baba tarafımda beyin kanaması, anne tarafımda kalp var. İki tarafın da tek güzəl yanı fiziki anlamda güzəl genler taşımaları. Hər iki tarafta da güzəl/yakışıklı olmayan bir insana denk gelmədim. Ama gel gör ki hastalık konusu da çok var. Ben yinə de sırf kəndi genim olsun istemezdim. Büyük risk olur.😸
Zeka ve akıllıca düşünebilme de var senin genlerde 😂
O yüzden o iki durum da kontrol edilebilir bir noktaya çekilebiliyor artık günümüzde eğer dikkat edilirse.
Bu sebeple genlerini aktarman lazım 😂
Zeka baba tarafından gelme. Dedem 2 üniversite mezunuymuş. Kardeşleri de yüksek mühendislerdi. Yaşıtlarının çoğu ilkokul məzunu. Bu yüzdən 2 gen önəmli kesinlikle.🧚🏻♀️
Kocamı bulursam aktarmayı düşünürüm.😸
Ayrıca təşəkkür edərim, çok zarifsin.🙏🏻
"Kocamı bulursam"
Yani olursa değil, zaten var ve onu bulacaksın.
Bu başka bir seviye 😇
Umarım bulursun 🙏
Rica ederim de zariflik yapmadım olanı yazıyorum hep. Sen böyle olduğun için zarifliğe gerek kalmıyor jdjdkd
Adamı görməden tanımadan sahiplenmişim. Bencə benim kıymetimi bilməli.😸
Güzəl genlerin (zeka, fizik, sağlık, karakter) çoğaldığı bir Türkiyə diliyorum.🙏🏻
Kəndine güzəl bak, başka soruda görüşürüz.🧚🏻♀️
Hatta umarım o da seni görmeden sahiplenmiş ve beklemiştir 🙏
Sen de, görüşürüz 😇
Başkasıdan şey bunu ortaklık olarak düşünelim derim artık ortağımsınnnnn birlikte yaptıkkk bizimmm bebeğimizzzz çocuklarının annesi için kocaman bir öpücük? Bgnbnbvnb
Güzelmiş de aslında normalde de böyle değil mi mevzu? 😀
Hatırlatma yapayım dedimmm
İyi yaptın 😀
Hatta sondaki kısım burada nasıl etkilerim, nasıl ilgisini çekerim diye soranlara ders olsun jdjdkd
Bunu gerçek hayata denemem gerekiyor şeyy hocam direk bu yazıyı atsak cgbgng
Eylem düşünceden sonra gelir. Düşünce yoksa eylem de olmaz.
O yüzden gidiş yolundan yüsss puan alırsın bence, olur yani jdjdks
Kendi kendime çocuk yapabilsem kocaya gerek duymazdım.
O zevk, o tat her şeyi belli ederdi bea.. 😂
Hemen de sattın kocayı bea 🤣
Çocuk tek kişiyle olmaz.
Koca da lazım zevk de bea.. 😂
Bak bak bak jdjdjs
Ben neler söylüyorum bea 😂
Bence de aştın kendini bea 😂
Kendi kendime çocuk yapabilme durumunda olsam çocuk yapma faaliyetlerinde zevk alıyor olur muyum? Önce bunu bilmem lazım
Kullanıcı ismine yakışır harika bir soru 🤩
Fakat onu kapsam dışına çıkardım o son parahrafta, yani zevki düşünme.
Ne olurdu cevabın?
Zevk almayacaksam o bebeğin dırdırını büyüyünce de kahrını boşu boşuna çekmiş olacam 🤣
Ahahaha komple çocuğu devreden çıkardı 🤣
Zevk yoksa çocuk da yok anladı ben seni djdjkdkd
Fıtratım bu ☺️ kadın değilim ki annelik içgüdüm olsun. Eee bilimde babalik içgüdüsü diye bir şey yok
Bak ondan emin değilim 😀
Babalık içgüdüsünün olmayışına şerh koyuyorum 😂
Fıtratta da yok zaten. Şanslıysan vicdan merhamet sahibi bi babaya denk gelirsin. Ama annelik öyle değil. Nice anneler var bütün herkese karşı zalimdir ama çocuklarına karşı merhamet içindedir
Buna da itiraz ediyorum bilimci bey 😀
Bizim ülkede bile doğurduğu çocuğunu istemeyen, şiddet uygulayan, erkeklere sunan sözde anneler varken bana kimse bana bunu kabul ettiremez.
Ben şimdiye kadar hiç çocuğum olmasa da onlardan daha fazla baba, daha fazla anneyim.
Yok öyle bir şey.
Kadın'ı anne yapan bilimsel geçiş neyse erkeği de baba yapan bilimsel geçiş vardır.
Her kadın, her dişi anne değildir ve olamaz.
Her erkek de olabildiğince dişi dölleme peşinde koşmaz.
Sadece bir kaç hadiseye bakılarak sonuca ulaşılmaz. Neticede matematiksel bir hesap yapmıyoruz
Ona bakmayarak da genelleme yapamazsın. Sen genelledin, ben olanı yazdım.
Birkaç hadise de değil.
Bu sitedeki pembelilerin çoğunun anne ile sorunu var.
Üzgünüm ama gerçekler bunlar.
Çocukları olunca düzelir çoğu
Dindar biri misin
İnanma kavramım yok.
Kişi, olay, yer vs.
Temizledim.
Kendini nasıl tanımlıyorsun
Bir şeye inanmaya ihtiyaç duymadığım gibi kendimi bir şey ile tanımlamaya da ihtiyaç duymuyorum.
Gölgelerin içine mi çekmeye çalışıyorsun beni
Ben yorumlaşmayı bırakmıştım. Bir yere çekilmek isteyen sensin 😀
Neyi ima ediyorsun
Bir ima yok kullanmıyorum.
Yorumuna yorum yazmamama rağmen devam ettirdiğine göre aradığın bir cevap, fikir, düşünce olabilir diyorum.
Ben çekmedim bir yere sen kendin devam ettiriyorsun 😀
Kocamdan olsun isterim aşık olduğum adamla ortak olmak isterim hahahah 😂
İzmirde pek evlilik olmuyor ya genelde dost hayatı
@maraşbeyefendisi ne alakası var bu sitedeki insanların İzmir ile derdi ne anlamadım vallahi
İzmirde yaşıyorum ondan biliyorum isminde izmirli olunca öyle sey oldu işte
@maraşbeyefendisi eee herkesin kendi özel hayatı bunun İzmir ile alakası yok ben böyle düşünmüyorum
Yani gözlemlediğim kadarıyla söyledim İzmir'de insanlar aşırı rahat ailesiyle alkol tüketen var sevgilisiyle yaşadığı cinsel ilişkiyi babasına anlatan evli bekar ayırt etmeden birliktelik yaşayan çok fazla İzmir'de çok
Tabi herkes aynı diyemem ama diğer şehirlere oranla biraz daha fazla İzmir'de bu tür olaylar
@maraşbeyefendisi eee olabilir dediğim gibi herkesin kendi hayatı
Aşık olunan kişiden olması.
Aşkın meyvesi.
Güzel düşünce bence de 😀
Mod bey burada mısınız
O zaman değildim uyuyordum ama şu an buradayım 😀
Evet diyecektim ilk yorum fikri mi değiştirdi
😂
Ben hiç çocuk sahibi olmak istemiyorum
Neden?
Bu sorumluluğu alacak cesaretim yok
Haklısın, hele şu zamanda.
Aynen öyle
Hiçbir türlü çocuk istemiyorum
Neden?
Geçerli sebep 😇
Bir tane kendimden bir tane başkasından
Galiba politik cevap versem bu olurdu 😂
Güzel cevap.
Normalde de bir kız bir erkek mi isterdin?
İleride çocuk yapmayı düşünürsem galiba benim de hedef bu olur. İkisini de yaşamak lazım 😀
Tabi önce anne bulmak lazım da o ayrı konu jdjdks
Ahahaha ikimiz için de 🙏
Hayır yapamazdım
Neden?
Yapmazdım valla 😃
Bu soruyu Masal görürse cevabı kesinlikle yapmam olur dedim kendi kendime soruyu sorduktan sonra 🤣
Bak normalde neden diye soruyorum, sana sormama gerek yok onun da cevabı biliyorum 😂
Kendi kendime yapabildikten sonra elin itine niye birkaç saatlik cennet hayatı yaşatayım dimi ama yani 😃
Ahahaha biliyorum da birkaç saat yazarak mütevazi olma djdjdk
Konu sadece o değil 😂
Yine aklında neler dönüyor acaba en iyisi özelden yaz 😃
Aaaa özele davet djjdkd
Öyle özele gelmiyoruz hanımefendi 😂
Yok ya bir şey dönmüyor.
Cenneti sadece birkaç saatle sınırlandırdın ya, daha fazla diyorum. Yani günlük hayatta da veya sohbet muhabbette de yaşayabilir anlamında 😀
Ay aman gelmezsen gelme hıh 😃 Hee ben biraz fesatım o yüzden sadece onu düşündüm ama haklısın benimle her saniye cennette gibi hissettirir kckdmd
Yok ya sorunun sorulduğu etiketin etkisi ile öyle olmuştur fesatlıktan değil 😂
Profil yenilenmiş, iyi olmuş 😎
Teşekkür ederiz efenim fasulyenin faydaları kilo aldıkça güzelleşiyorum 😃
Bak kilo alamıyorum diyordun, nasıl adırtıyor.
Umarım kalıcı kalır sonrasında da 😂
Ne de olsa prenses o, işini bilir 🤩👸
Anasını beğenmedi herhalde biraz kilo aldırayım da güzelleşsin dediyse 😃
Yok artık 😂
Beğenmese ana olarak seçmezdi 😎
Sadece madem bana aylarca bakacak benim de ona faydam olsun dedi ve isteğini yapıyor bence 🥳
Bak bu da doğru hanımefendi kendi isteklerine göre şekillendiriyo beni jxkdmx
😂
Hahahah yapardım
Neden? 😀
Ben esmerim sarışın biriyle evlenip çocugumun melez olmasını isterdim
Çok güzel bir gerekçe 👏
Beklediğim cevaplardandı 😀
Teşekkürler 😪😅😅
Sadece benim
Derken?
Yani karşı cinsiyetle yapmazsın?
No
Asla
Özel değilse, neden bu kadar keskin bir cevap?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?