Eski sevgilimle aramızda çok fazla ten uyumu vardı buna rağmen ayrıldık çok özlüyorum o da özlüyor mudur?

Başka sebeplerden ayrıldık. Benim ilkimdi. O kadar fazla çekim vardı ki aramızda bir kez değil 5 kez sevişirdik, ona dokununca tamamlanırdım şimdi bunu kimsede bulamayacağımı hissediyorum

Eski sevgilimle aramızda çok fazla ten uyumu vardı buna rağmen ayrıldık çok özlüyorum o da özlüyor mudur?
Cevapla