Yakışıklı bulamadığınız biriyle sırf iyi biri diye nasıl yatıyorsunuz?

Bu kadar mideniz yok mu yani çoğu kız sırf bu efendi kazanıyor çalışıyor deyip evleniyor ama tipini beğenmediğin birinin yatağına girmek midesizlik değil mi?

Yakışıklı bulamadığınız biriyle sırf iyi biri diye nasıl yatıyorsunuz?
Cevapla