Sevgilimle yakınlaşınca bir şey hissedemiyorum. Neden isteğim yok?

hep böyleydim onda bir şey yok aslında. o çok güzel seviyor öpüyor kokluyor beni falan ama yok yani. isteğim yok. kimseyle birlikte olmadım. o da olmadı hiç. libidom mu çok düşük anlamıyorum. hayattan da zevk alamıyorum. lütfen abazalar cvp vermesin. ciddi bir sorun çunkü bu. evet hoşuma gider ama isteksizlik vaarr. her şeye karşı böyleyim mesafe hayatımda yer edinmiş durumda. sevgilimi doğru düzgün öpemiyorum bile. o kendi yanağını yakınlaştırıyor artık öpmem için. ben gidipte öpmüypum yani. isteğim neden yoookk?

Sevgilimle yakınlaşınca bir şey hissedemiyorum. Neden isteğim yok?
Cevapla