Kimseye karşı arzu güven hissetmeyip bir kişiyi delilercesine arzulasanız aşık olsanız ama hayata bakışınız farklı ne yapardınız?

Düşünün kimseyi sevemiyosunuz mantıklı gelse görüsseniz heycan tutku arzu hissetmiyorsunuz arkadaşınızın size sarılması dokunması kadar normal geliyor ama biri varki aranızda çok büyük çekim tutku var metrelerce öteden gördüğünüzde kalbiniz çarpıyor elinizi tutması bakması bile sizi yükseltiyor bu kaç sene geçerse geçsin değişmiyor ama bazı konularda anlaşamıyosunuz bu yüzden kavga ediyorsunuz farklı kafalardasınız arzuladığınız kişi ile mi olurdunuz yoksa hiçbir şey hissetmediğiniz diğer kişi ile mi

Kimseye karşı arzu güven hissetmeyip bir kişiyi delilercesine arzulasanız aşık olsanız ama hayata bakışınız farklı ne yapardınız?
Cevapla