Cinsel Yaşam İlişkiye girdiğinizi mi yoksa aşık olduğunuzu mu unutmak daha zor? SensualGirl Takip Et Yoda Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Hangisini unutmak daha zor ( Aşk yaşadığınızla ilişkiye girmediğinizi düşünün sadece masumca bir aşk ) İlişkiye girdiğinizi mi yoksa aşık olduğunuzu mu unutmak daha zor? Cevapla İlişki Soruları Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Belayımdiyorum Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aşık olduğunu unutmak zordur hatta unutmazsın unutmuş gibi yaparsın. 2 2 Yorumla SensualGirl 1 yıl Haklısın saf duygular besliyor insan ilişkiyi herkesle yaşabilirsin ama aşk herkesle olmuyo Belayımdiyorum 1 yıl maalesef
Kağannnn1 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 96% 1 yıl Aşık olduğumu hiç unutamam valla daha zor diğerine göre belki unuturum da yani 😊😊 1 0 Yorumla
Gunah_Perisi Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı. İkisinin bir arada olmadığı ilişkiye başlamam 1 0 Yorumla
İST34MLT44 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 2b cevap paylaştı. Yaşanan aşk sevgili Seks ilişki her türlü yaşanır 1 0 Yorumla
ayazwinston Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 520 cevap paylaştı. Aşık oldugunu tabi ki 1 2 Yorumla SensualGirl 1 yıl Saf duygular beslediği kişiyi nasıl unutabiliirki insan önüne gelen herkesle yatabilirsin ama herkesle aşk yaşayamazsın Yorumla ayazwinston 1 yıl Evet olması gereken cevap da tam senin yazdığın Yorumla
Zuzummm06 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 343 cevap paylaştı. Aşık olfugunu çöür boyu unutsman cinselliktede sadece çok iyidiyse aklına gelir gidrr 0 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aşık olduğunu unutmak 1 0 Yorumla
zolotoskinow Takip Et Bilge Yaş: 125 , eic 98% 1 yıl Slkelediklerimi unutmam aşk da neymis 1 0 Yorumla
iskender_bey Takip Et Xper 5 Yaş: 95 1 yıl Masum aşkta da pek tabi gırtlak yapabilirsiniz. Masumiyet duygularda 👺 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4,3b cevap paylaştı. Aşık olduğunu unutmak 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl konuskan bırı mısın? 0 18 Yorumla SensualGirl 1 yıl Evet neden sordun Yorumla Cevap sahibi 1 yıl sorunla ılgılı pekı ılıskın olunca soru cevap mı yaparsın karsı taraftan mıı dırek beklersın acıklama Yorumla SensualGirl 1 yıl Sorarım Yorumla Cevap sahibi 1 yıl burcun ne Yorumla SensualGirl 1 yıl Kova Yorumla Cevap sahibi 1 yıl senle uzunca konusalımmı Yorumla SensualGirl 1 yıl Neden Yorumla Cevap sahibi 1 yıl ıkı kanka dost olalım kırma Yorumla SensualGirl 1 yıl Birden bire neden bmyle diyosun soruma xevap bile vermedin direkt geldin sen soru sordj Yorumla Cevap sahibi 1 yıl gel kanka olalım dıledıgını dırek sor sende Yorumla Cevap sahibi 1 yıl bastan savma degıl ıcten cevaplar olur Yorumla SensualGirl 1 yıl Hayır Yorumla Cevap sahibi 1 yıl kırdın :( Yorumla SensualGirl 1 yıl Kimsin sen Yorumla Cevap sahibi 1 yıl derken konusma anlamında mı Yorumla SensualGirl 1 yıl Neden bi an da geldin konuşalım dedin tabılıyomuyız Yorumla Cevap sahibi 1 yıl ondan demedım soru ve cevaplara bakınca ıcten yanıtlayan pek kımse olmamıs gıbı bende bır soru bır cevaptan zıyade kalıcı ıcten bır arkadaslık olsun dıledıgın zaman dıledıgını sor dıye dedım ıcten bır ıstektı Yorumla SensualGirl 1 yıl Yaz bakalım merak errim seni Yorumla
TipSizAdam06 Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 6,9b cevap paylaştı. Asik tabiki 1 0 Yorumla
Borsa_Kaplanıı Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 96% 1 yıl Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı. aşık olduğum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Aşık olduğunu unutmak zordur hatta unutmazsın unutmuş gibi yaparsın.
Haklısın saf duygular besliyor insan ilişkiyi herkesle yaşabilirsin ama aşk herkesle olmuyo
maalesef
Aşık olduğumu hiç unutamam valla daha zor diğerine göre belki unuturum da yani 😊😊
İkisinin bir arada olmadığı ilişkiye başlamam
Yaşanan aşk sevgili
Seks ilişki her türlü yaşanır
Aşık oldugunu tabi ki
Saf duygular beslediği kişiyi nasıl unutabiliirki insan önüne gelen herkesle yatabilirsin ama herkesle aşk yaşayamazsın
Evet olması gereken cevap da tam senin yazdığın
Aşık olfugunu çöür boyu unutsman cinselliktede sadece çok iyidiyse aklına gelir gidrr
Aşık olduğunu unutmak
Slkelediklerimi unutmam aşk da neymis
Aşık olduğun kişiyle girdiğin ilişkiyi
Masum aşkta da pek tabi gırtlak yapabilirsiniz.
Masumiyet duygularda 👺
İlişkiye girdigim
Ben ilişki yaşadım kadına bağlanıyorum maalesef
Aşık olduğunu unutmak
konuskan bırı mısın?
Evet neden sordun
sorunla ılgılı pekı ılıskın olunca soru cevap mı yaparsın karsı taraftan mıı dırek beklersın acıklama
Sorarım
burcun ne
Kova
senle uzunca konusalımmı
Neden
ıkı kanka dost olalım kırma
Birden bire neden bmyle diyosun soruma xevap bile vermedin direkt geldin sen soru sordj
gel kanka olalım dıledıgını dırek sor sende
bastan savma degıl ıcten cevaplar olur
Hayır
kırdın :(
Kimsin sen
derken konusma anlamında mı
Neden bi an da geldin konuşalım dedin tabılıyomuyız
ondan demedım soru ve cevaplara bakınca ıcten yanıtlayan pek kımse olmamıs gıbı bende bır soru bır cevaptan zıyade kalıcı ıcten bır arkadaslık olsun dıledıgın zaman dıledıgını sor dıye dedım ıcten bır ıstektı
Yaz bakalım merak errim seni
Asik tabiki
aşık olduğum
İlişkiye girdigimi