Cinsellik olmasa hiçbir erkek bir kadına aşık olmazdı, ama kadınlar yine erkeklere aşık olurlardı haksız mıyım?

çünkü kadınlara cinsellik dışında ihtiyacımız yok maalesef. Onlarsa bizsiz nefes dahi alamazlar

Cinsellik olmasa hiçbir erkek bir kadına aşık olmazdı, ama kadınlar yine erkeklere aşık olurlardı haksız mıyım?
Cevapla