Kız arkadaşım evlilik diye tutturuyor, huzursuz hissediyorum bu normal midir?

9 aydır görüştüğüm bir kız var. Ben 34 o 30 yaşında. Arada evime gelir kalır, cinsellik de var tabi. Arada sırada evlilik krizine girip üzerime geliyor. Defalarca kez başı şartların oluşmasını beklediğimi söylememe rağmen sanki hiç söylememişim gibi tekrar tekrar evlilik mevzusunu açıyor. Taşınacağım, daha büyük bir eve çıkacağım. Buna sevineceğine daha büyük eve geçersen bizim evlilik işi yalan olur gibi absürt bir cümle kullandı ve gerçekten buna sinirlendim. Doğum günüm var 8 Mart 'ta. Doğum günüme bir kaç gün kala bu lafları etmesi beni düşündürdü. Bana sanki seninle evleneyim de kucağıma çocuğu ver, beni de ailemden kurtarmış olursun dermiş gibi davranıyor. Ki bu konuları da arada açıyor. Çocuk konusu ve ailesinden bıktığı konusunu. Ben onun ve benim açımdan bazı şartlar oluşmadan evlenmeyi düşünmüyorum ve soğudum da. Ne yapmamı önerirsiniz?

Kız arkadaşım evlilik diye tutturuyor, huzursuz hissediyorum bu normal midir?
Cevapla