Sevmiyorsam o adamla sevişemiyorum, çok istekliyim normalde ama duygusal bağ olmadan sevişemiyorum. Neden böyleyim?

Yani benim için hiç tanımadığım biriyle sevişmektense, yıllar önce sevdiğim adamla seviştiğimi hayal ederek mastürbasyon yapmak daha zevkli. Neden başkalar gibi değilim ben ya?
Sevmiyorsam o adamla sevişemiyorum, çok istekliyim normalde ama duygusal bağ olmadan sevişemiyorum. Neden böyleyim?
Cevapla