5 senelik eski sevgili hep bunun için döner mi yoksa bağlılık mı hissediyordur?

2 senedir ayrıyız ama tam kopmadık. Buluştuğımızda yakınlaşma oluyor ama tam ci’sllik değil kendisi büyük şehirde çalışıyor her memlekette gelince yazıyor şimdi gelmedi ama kendini hatırlatmaya başladı 2 senede beni silmesi gerekmez mi? Yani sırf yakınlaşmak için sürdürebilir mi

5 senelik eski sevgili hep bunun için döner mi yoksa bağlılık mı hissediyordur?
Cevapla