Aldatıyorum, yalan söylüyorum diye kötü bir insan mı olmuş oluyorum?

Sonuçta bunların nedenleri var. Birincisi bekaretimi yeni kaybettim ve hiç zevk almadım. İçime de alamadım zaten kasıldım. Sorun bende mi yoksa karşımdaki kişiyle ilgili mi bilmem gerekiyor o yüzden başka biri ile deneyeceğim. Tek gecelik bir şey. Şimdi ben kötü insan mıyım?

Aldatıyorum, yalan söylüyorum diye kötü bir insan mı olmuş oluyorum?
Cevapla