Sevgilim bana keşke başka biri ile birlikte olmuş olsaydın iması yaptı neden?

Sevgilimle yiyisirken bakire olmasam senle birlikte olurdum ama bu yaşıma kadar olmadigim için evlenince bir şeyler yaşamak istiyorum dedim tüh dedi bende dedim ki cidden senle olmam için başkası ile birlikte olmuş olmamı mi isterdin dedim evet dedi

Dedim tamam gecmisimi onemsemiyor olabilirsin bunlar senin için önemsiz olabilir ama sırf benle birlikte olmak için keşke başkası sana bişi yapsaydı imasi yapman iğrenç dedim bu çocuk bide çok kıskanç dekolte giymeme laf ediyor benim dün tavır almama yorum dahi yapmadı gitti uyudu bugün yazmış dekolte giydim diye görüldü attı benden saygı bekleme saygı duymadikca dedim seven insan böyle düşünür mü arkadaşlar keşke olsaydın falan

Sevgilim bana keşke başka biri ile birlikte olmuş olsaydın iması yaptı neden?
Cevapla