Sevgilimle yiyisirken bakire olmasam senle birlikte olurdum ama bu yaşıma kadar olmadigim için evlenince bir şeyler yaşamak istiyorum dedim tüh dedi bende dedim ki cidden senle olmam için başkası ile birlikte olmuş olmamı mi isterdin dedim evet dedi
Dedim tamam gecmisimi onemsemiyor olabilirsin bunlar senin için önemsiz olabilir ama sırf benle birlikte olmak için keşke başkası sana bişi yapsaydı imasi yapman iğrenç dedim bu çocuk bide çok kıskanç dekolte giymeme laf ediyor benim dün tavır almama yorum dahi yapmadı gitti uyudu bugün yazmış dekolte giydim diye görüldü attı benden saygı bekleme saygı duymadikca dedim seven insan böyle düşünür mü arkadaşlar keşke olsaydın falan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer