Genelde taraflar illa ki birşeyleri bir sonuca baglamak isterler
Sevgiden baska hicbir beklentin olmadığı
Sonunu beklemediğin
Çıkarsızca onu dusledigin bir ilişkin oldu mu hadi bakalim itiraf zamani 🙂
Genelde taraflar illa ki birşeyleri bir sonuca baglamak isterler
Sevgiden baska hicbir beklentin olmadığı
Sonunu beklemediğin
Çıkarsızca onu dusledigin bir ilişkin oldu mu hadi bakalim itiraf zamani 🙂
Sonunun olmadığını bilmek diye bir şey yok. Sonunun ne olacağını bilemeyiz sadece. Yani sonunun iyi bitme ihtimali de vardır; kötü bitme ihtimali de. Karşımızdaki insanla anlaşabiliyorsak sonunu çok düşünmemek gerek.
Bu soruya bu şarkı yakışır ☺️
Cok yakıştı
Teşekkürler 💕
Oldu evet bir kere oldu evliydi hatta nişanlıyken başladı sonra o evlendi 1.5 yıl kaçak göçek bişeyler oldu sonra artık yürümedi mecburen
Aklına geldiginde hep guzel seyler hissedip iyi ki yaşamisim diyo musun
Vay reis sen yine yaşamışın bizde o da olmadı
@Serhatsrk01 gariban 😂
Hayır istediğim kişiyle olmadı
Diyorum yaşamasaydım pişman olurdum yaptığım hiçbirşeyden pişman değilim
Evli kadınla ilişkisi olan nişanlı olduğunu bile bile ilişki yaşayıp bunu gururla söylüyorsun bu haksızlığı umarım sende yaşarsın acımasızca
@KelebekBlossom herkesin kendi seçimi yargilamak size dusmez
Cevap
13Cevap
Hayır hiç ilişkim olmadı maalesef
Oldu bir defa benzer şekilde başka da oldu ama devam etsin istediğim bir taneydi
Benim açımdan oldu ama karşı taraf beklenti içinde hep
Genel de hep öyle oldu
Bence senin amac bambaska 😂
Amacım bambaşka değil. İnsanım ve doğamın gereğini yapıyorum. Senin yaş doğru mu
İyi bakalım evet dogru.
Senin oldu mı peki hiç tek gecelik:)
Kendine gel haddini bil bu siteye seni gomerim onun bunun cocugu
Hayırdır kardeş miyiz?
Evet oldu ve sonu kotu bitti
Neden kötü bitti
Evliydi
Evet oldu maalesef
Hayır sanırım olmaz da
Libido sağ olsun ahahahah
Evlisiniz sanırım ya da adam evli
Benle ilgili bir durum degil illa tek duzene sorular mi soralim
Maalesef
Maalesef derken
Maalesef oldu
Su an nasılsınız
Herkes kendi yoluna savruldu.
Oldu 3 yıl sürdü
Oldu desem ne değişir
Oldu ve bitti :)
Evet oldu
Oldu evliydi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?