Sonunun olmadığını bildiğiniz lakin ani ve onu yaşamak istediğiniz bir ilişkiniz oldu mu?

Genelde taraflar illa ki birşeyleri bir sonuca baglamak isterler

Sevgiden baska hicbir beklentin olmadığı

Sonunu beklemediğin

Çıkarsızca onu dusledigin bir ilişkin oldu mu hadi bakalim itiraf zamani 🙂

Sonunun olmadığını bildiğiniz lakin ani ve onu yaşamak istediğiniz bir ilişkiniz oldu mu?
Cevapla