eks genelde sert sekse döner ve biz erkekler genelde kaba gücümüzü size hissettrirp bedeninize hükmederiz. karşımızda ne kadr güçsüz ve çaresz olduğunuzu hatırlatmak pek çoğumuza keyif verir. ir şeye itiraz etseniz genelde bedeninzi zapt eder bu pozisyona mecbur bırakırız...
siz bir geceliğine imkan olsa kaba günüzün erkeğinizden fazla olup bizim size yaattıklarımızı o erkeğe yaşatmak ister miydiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
evet. çünkü kaba kuvvetle seks anlayışları igrenc
yapılacak br şey yoker türlü zapt edip devam ediuruz
Sorunlu olduğunuz anlamına geliyor bu
doğamız böyle; kadınlrın da pek çoğu seviyor
Bn yapıyom zaten. Erkeğime
onun şsteği dışında şeyler mi?
Ne
burada tarif ettiğim şey kaba güçle bedenini zapt ederek bazı şeylere hayır da dese istese de istemese de bunun olacağını hissettrerek yapmak... biz kadınlara bunu yapıyoruz çoğu zaman. yani t. ca. vz gibi düşünme. O apayrı bir şey ama yatakta erkek gücüne yenilgi hissini tattırıyoruz
Yok ta o istiyo
neyi istiyor?
ben işte 1 günlüğüne çok güçlü olup ya da onu bir şekilde güçsüz yapıp rolleri değşip bizim size yaptığımız şeyleri yapabilmeyi ister miydin? mesela kesinlikle olmaz diyen bir erkeği yakalayıp , zapt edip uygun pozisyona getirip poposuna parmak sokarak protat masajı yapmak... biz genelde yapıyoruz çünkü böyle şeyler. Mesela feminist olduğu için doggye karşı bir kızın ellerini ayak bileklerine bağlayıp kıvrandıra kıvrandıra oynamıştım asla gelmem dediği pozisyonda tutarak. Aynen yaramaz bir çocuğun oyncağııyla oynaığı gibi.
isterdim
tek gecelik bir ilşki eya FB ile mi yaşamak isterdin yoksa normal sevgilin veya kocanla mı?
sevgilimle.
bu onun gururunu kıracak... bunu ister miydin?
hayır
yani anlatmak istediğim şey hayır dedğiniz şeyleri inadına yapıyoruz mesela hiçbir şeye hayır demeyen biri vardı sırf debelensin karşı koysun diye onu gıdıklayacağımı söyledim. En korktuğu şeymiş ve tüm gücüyle karşı koymaya çalıştı ama nafile... her noktasını ayrı ayrı keşfettim. :) bunu bir kadına yapınca gururu kırılmaz ama erkek bu duruma düşse herhalde ölmek ister utancından
erkegin dogasında var galiba ama mesela bu söyledigin sey yine onun kabul etmesine baglı aslında kontrol onda oluyo yine yani dogalında istemedigi bi sey güc bende olsa gururu kıralabilir belki burada ben istedigim icin sınırlarını onun belirledigi yere kadar yine gücüm yetebilir ona
karşında çaresiz hissetmsi senin hoşuna gider miydi? füçsüz gördüğün erkeğe saygı duyar mıydın?
ben mesela o deli gibi çırpınırken onu gıdıklayabiliyorken o tamemen çaresiz deelenirken ondan hiç olmadığı kadar hoşlandım. ona karşı hislerim bir kar daha arttı. oyataktan 1 tık daha aşık kalktım. sen mesela sevdiğin adamı güçsüz ve çaresiz görmek ister miydin gerçekten
denemek isterdim nasıl bi his oldugunu
peki erkeğn saba bunları yapmasını denemek ister miydin?
mesela benimki delirdi öfkelendi gıdıklıyorum diye; o delirip öflekendikçe bedenini biraz daha hareketsiz bıraktım; bedeninde koruyabileceği tek nokta bırakmadan gıdıkladım; öfkesiyle de alay ettim çaresizliğiyle dakga geçtim daha da büyük bir güçle debelendi ben en sonunda "bu böyle olmayacak" deyip kendi çoraplarıyla ellerini arkasından bağlayıp öyle devam ettim :)
bu olayda gıdıklayan olmak mı gıdıklanan olmak mı?
gıdıklanan olmayı tercih ederdim her zaman diger secenek sadece denemek icin olabilirdi cünkü o hissi merak ediyorum özellikle istedigim icin degil
o güçsüzlüü çaresizliği hissetmek senin için de bir ijtiyaç değil mi
evet
bu jadın ryhunun bir parçasıyken feministler boşa kürek çekiyor bence... ruhunuza ters şeyleri eşitlik ve özgürük diye kabul ettirmeye çalışıyorar
her kadın aynı seye ihtiyac duyuyo diyemeyiz benim icin sorun degil erkege gücünü hissettirmek ama baska bi kadın buna ihtiyac duymuyo olabilir gücünü kuvvetni kötüye kullanan erkeklerde var maalesef sorun o zaten
evet ama kötü erkeğe "eşitiz" diyerek mücadele etmek daha tehlikeli değil mi? kötü erkekten her türlü uzak durmak lazım. Erkek iyiyse de eşitlik meşitlik demek yerine teslim olup o huzuru tadacaksın teslimiyetin tadını almaya her kadının hakkı var bence
belki de