Eski flörtümle seks yapıyoruz? Sevgilisi var suçlu hissediyorum ne yapabilirim?

Normal bi flört dönemimiz oldu kısa sürede çok yakınlaştık aramızda bir çekim vardı sanki. 3. buluşmada seks yaptık , asla böyle biri değilim 3 yıllık ilişkim vardı bi onla yapıyordum. Başka da kimse olmadı bu 2. kişi. Neyse 1 kere yaptık ve ben devam etmek istemediğimi söyledim kendimi kötü hissettim çünkü amacı sadece bu gibi geliyordu. Kısa bir süre sonra manita yaptı, bende kıskandım yani gözümde değeri arttı ve biz tekrar görüşmeye başladık sevgilisi başka bir şehirde uzak mesafe ilişkileri var. Fb gibi olduk sürekli seks için buluşuyoruz aşırı zevk alıyorum ondan ten uyumumuz çok yüksek ama kızla da devam ediyo ayrılmıyor kendimi suçlu hissediyorum çağırınca gitmicem diyorum ama dayanamıyorum ne yapmalıyım. Bu arada ben 22 o 27 yaşında

Eski flörtümle seks yapıyoruz? Sevgilisi var suçlu hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla