Erkeklerin çoğunun biseksüel olduğunu neden kimse kabul etmiyor?

Ben buna çok inanıyorum. Erkekler yapı itibariyle sekse çok düşkün ve fırsatını bulunca önce transa sonra erkeğe gidiyorlar. Hatta translara pasif oluyorlar. Ama bunu kabul etmiyorlar.

Siz ne düşünüyorsunuz?

Erkeklerin çoğunun biseksüel olduğunu neden kimse kabul etmiyor?
Cevapla