Hayatta yapmazdım, nasıl yapmışım diyeceğiniz bir şey oldu mu?

Aylarca arkadas ayağına yatıp bir adamla kahve içtim, 1 yıllık ciddi ilişkisi olduğunu bile bile.

Herif onu gonderdi hayatından, 1 ay sonra ben dahil oldum ama içime hiçbir şey sinmedi. Benim dışımda da konuştuğu, görüştüğü var gibi geldi hep. Hislerimde genelde yanılmam.

Arzuluyordum deli gibi yalan yok, onca ay baş başa bakışa bakışa kahve içmişsn nasıl istemicen , svstik ve bitirdim

Güncellemeler
1 yıl
1111
Hayatta yapmazdım, nasıl yapmışım diyeceğiniz bir şey oldu mu?
Cevapla