Evlilikte ayrı odalarda uyumak neden herkese anormal geliyor?

Ben 4 aylık evliyim. Eşimle ilişkimiz kusursuz diye bileceğim kadar mükemmel. Evlenmeden önce ben eşime ayrı odalarda kalma fikrini sunmuştum. Kendimce haklı nedenlerimi de, anlatmıştım ve anlaşmıştık. Çünkü, ben nasıl anlatsam daralıyorum. Çocukluğumdan beri annemle bile uyuyamazdım. Boğuluyormuş gibi oluyorum. Onun dışında ben özel alana şahsi alana çok önem veren birisiyim ve bunların aşılmasından hiç hoşlanmam. Evlendikten sonra da, eşim sağolsun bana anlayış gösterdi. Bu asla bizim ilişkimizi duygusal ve cinsel anlamda kötü etkilemedi hatta daha da güçlendirdi. Özellikle cinsel hayatımızı. Sadece gece uyurken ayrı olmak istiyorum elimde değil huzursuz oluyorum. Fakat yine de, insanların bu kalıplaşmış saçma düşünceleri canımı sıkıyor.

Evlilikte ayrı odalarda uyumak neden herkese anormal geliyor?
Cevapla