Gizli Üye(30-35)1 yılGerçekten sevsen araya başkasını almazdın, sonuçta bir çekim olmuş aranızda ki konuşmuşsunuz diğeriyle, sevgilini gözden çıkartmışsın yani zaten boş ver.
0395 Yorumla
Soran1 yılSöylemesi kolay ama olmuyo onsuz nefes alamıyorum diğeri umrumda bile değil engelledim zaten
Cevap sahibi1 yılEh be o zaman diğeriyle neden konuştun ki sevgilinin yerinde hayal ediyorum kendimi çok zor be bir erkek için en zor durumlardan biri diğerine neden yazdın ki o zaman bunu seviyorsan onu anlamadım ben, bence sevmese umrunda olmazdı sinir yapması bu yüzden yoksa umrunda olmazdı
Soran1 yılSürekli tartısıyoduk kavga ediyoduk toksiklesmisti baya ilişkimiz bende bıktım bu durumdan zaten hayatımın en zor dönemlerinden birini geciriyodum ayrıldım ondan gittim bana yazan biriyle konuştum ama konuşmamalıydım biliyorum üf ya olmuyo düzeltemiyorum hiç bir seyi çıkmıyor aklımdan zaten nasıl yasarım ben onsuz
Cevap sahibi1 yılEvet araya birini alman büyük hata hele kıskanç biriyse delirmiştir normal, seviyorsan huyuna gitmen lazım biraz, çözüm yolu olmadı mı aranızda yoksa hep tartışma mı oldu ona bir çözüm yolu sunmalısın kafasında neler dönüyordur onun kesin şu an sinirden. Onun kafasını rahatlatman ve onu sevdiğine onu bırakmayacağına inandırıp sabretmekten başka ne yapılabilir ki. gerçekten seviyorsan çabalayacaksın ama zor durum ters gitme ona
Cevap sahibi1 yılKendini onun yerine koy bir de
Soran1 yılBenden o çocukla olan konuşmalarımın ss i ni istiyor ama olmaz atmam
Soran1 yılDeliricem var ya harbiden deliricem
Cevap sahibi1 yılNeden atmıyorsun peki cinsellikten mi, çok mu ileri konuştunuz
Cevap sahibi1 yılAraya başkasını aldın , konuşmaları atmıyorsun ya o çocuk şu an deliriyordur bence asıl herşeyi yapabilir pişman da olur sonra başka cinsle yakınlaşabilir
Soran1 yılKonuşmadık sadece öpme sarılmak falan filan ama o nude attım görüntülü konuştum falan sanıyo ama öyle bir şey olmadı yani
Cevap sahibi1 yılE zaman gösterip çocuğun içini rahatlatsaydın ya , atmadığın için kurmuştur o kafada
Soran1 yılVar ya anlatamam sana delirmek üzereyim bana neler neler dedi suçladı falan inanmıyo bir de bana cıldırıcam ya
Cevap sahibi1 yılSeviyorsun tamam da yaptıkların bir erkek için hep yanlış şeyler tamamen kaybedebilirsin onu
Soran1 yılGöstermek istemiyorum ne de olsa az da olsa flörtlesme var konuşmaların içinde benden soğumasını istemiyorum
Soran1 yılKaybettim zaten
Cevap sahibi1 yılMesela üstü kapalı neler dedin anlat ben sana diyim soğur mu soğumaz mı
Cevap sahibi1 yılKız seni de çözemedim hem onu seviyon hem onla flörtleşiyon ah ahhh
Soran1 yılValla psikolojimi bozdu gidip sıkacam kafama az kaldı
Soran1 yılCanımı da yaktı zaten
Soran1 yılO…. u dedi bana
Soran1 yılİnsan sevdiği kadına bu kelimeyi kullanır mı Allah askina ya
Cevap sahibi1 yılİnşallah dediğin gibi gidip öpüşmüyordur inat uğruna şu an biriyle
Soran1 yılÖpüşüyor mudur sence
Cevap sahibi1 yılSakin ol düzelir belki
Cevap sahibi1 yılBilemem canı yandı yapabilir
Soran1 yılBen tam bi G€riz€k@lıyım yemin ediyorum m@l gibi ilk öpücüğümü bile ona saklıyorum awk
Cevap sahibi1 yılBaşkası araya girdiği için intikam almak isteyebilir o an ki psikolojisi çok önemli
Cevap sahibi1 yılYa yapıyor demedim olabilir dedim
Cevap sahibi1 yılBelki de sinirden kendini yiyordur
Soran1 yılEğer öyle bir şey yaparsa asla affetmem onu gidip benim tanımadığım biriyle sadece sanaldan konuşmam la onun gidip başkasıyla öpüsmesi aynı şey değil çünkü
Cevap sahibi1 yılOnu o öyle görmeyebilir ama şu anki psikoloji ile ara engel ol hata yapmasın
Soran1 yılEngelledim onu her yerden
Soran1 yılBiliyomusun bana kalpsizsin dedi
Cevap sahibi1 yılO zaman kısmetine ne çıkarsa belki oturur bekler belki seks yapar belli olmaz işini sansa bırak o zaman
Soran1 yılNe yaparsa yapsın yapabileceğim bir şey yok oturdum bekliyorum bana geri dönmesi için ama akıllandım bir daha kimseye yazmicam bitti ölene kadar onu beklicem bakalım ne yapıcak
Cevap sahibi1 yılBen sevdiğim insanı göz göre göre hata yapmasını izleyip onu kaybetmeyi göze alamazdım şahsen
Cevap sahibi1 yılEngellemişsin nasıl yazacak ahahajaja
Soran1 yılNe biliyim ya yazar o bir yerlerden belli olmaz onun işi
Soran1 yılKaldırdım engeli ama kötü bir şeyler derse valla engeller daha da açmam o engeli ss falan da istedikçe sinirleniyorum var ya anlatamam
Cevap sahibi1 yılBen olsam o çocuğun yerinde yazmazdım sana bilgin olsun hem araya başkasını almışsın hem konuşmaları atmamışsın aldattın sanıp ilişkiyi kafada da kalpte de bitirmiştir büyük ihtimalle bir de engellemşsin senin iş çok zor ben diyim sana zor toplanır o ilişki senin çabana bakar sadece
Cevap sahibi1 yılE bilmek hakkı hep şüphe duyar ne yaptılar ne yaşadılar diye sen olsan sen de duyarsın empati yapsana sen de az aaaa valla seni savunayım diyorum çocuğa üzülüyorum resmen
Soran1 yılSen öyle söyleyince kolay ama ilişkiyi ben toplasam ne toplamasam ne beni kim toplayacak awk söylediği bütün kelimelerle canımı yakıyo galiba bu kadardı onunla olan ilişkim 2 gündür acildeyim baş ağrısından gözlerimin içi bile kıpkırmızı oldu sinirden stresten
Soran1 yılBanada üzülmelisin aslında araya ona aşık olan kızı soktu biliyomusun gitti konuştu onunla falan o kız aramızı bozmaya çalıştı o kızın söylediklerine inanıp beni engelledi mesela
Cevap sahibi1 yılBüyük geçmiş olsun dikkat et ya kendine, zor ama imkansız değil çabanıza bağlı
Soran1 yılBunlar aklıma geldikçe geri engelleyesim geliyo
Cevap sahibi1 yılAldatıldığını düşünüyordur ağzına geleni söyler umursamaz ki o psikolojiden bakmak lazım yanlış mı yanlış o ayrı ama kafası yerinde değildir
Soran1 yılBende aldatıldığımı düşündüm ama ona küfür hiç etmedim mesela
Cevap sahibi1 yılNasıl kızla sevgili mi oldu veya cinsellik mi konuştu?
Soran1 yılBilmiyorum ne konuştular
Soran1 yılBir tane çocuğa bana yazmasını söylemişler çocuk bana yazdı kızda o ss le ri ona attı inadına yarım yamalak atıp bizi ayırmaya çalıştı falan kısaca biz bu konulara girmeyelim girersek çıkamayız böyle ilişki falan da olmaz böyle ilişkinin ben ta
Cevap sahibi1 yılİstemedin mi konuşmaları yoksa atmak mı istemedi , atmak istemediyse sen de atma boş ver zaten
Cevap sahibi1 yılSizin bi nefes almaya ihtiyacınız var
Cevap sahibi1 yılAma önce çocuğa ulaş yanlış bişey yapmasın
Soran1 yılNe yapayım İzmir'e gidip çocuğu kaçırayım mı?
Cevap sahibi1 yılAhahha güzel fikir kap elinden benimsin lan düş önüme de oturt nikah masasına , şaka bir yana arasana?
Soran1 yılGittim yazdım nerdesin diye bakalım ne diyecek
Cevap sahibi1 yılAha bakalım ne olacak merakla bekliyorum ahajajs
Cevap sahibi1 yılUmarım kızlarla takılmıyordur
Soran1 yılBakmıyor mesaja galiba karı attı eve
Cevap sahibi1 yılAjajjajajjajasksks yapar mı yapar beline kuvvet yaz bari
Soran1 yılSus sus delleniyorum zaten aklıma geldikçe
Cevap sahibi1 yılYakışıklı mı
Soran1 yılYapmaz ama benim sevgilim ben tanıyorum onu
Soran1 yılYakışıklı da bu gidişle yakışıklılıgından eser kalmayacak öldürücem onu bakmıyor mesaja
Cevap sahibi1 yılAhajajakkkaksksks efsane olay ya, bu reis yakışıklı ve İzmir de , valla bilemedim bir de sinirli şu an ohhooyyy
Soran1 yılAğzını hayra aç Allah aşkına ya valla cıldırmak üzereyim zaten
Soran1 yılÇıldırdım bile hatta
Cevap sahibi1 yılBen mi dedim engelle diye çocuğu ahjajaja
Cevap sahibi1 yılAra ara yazma
Soran1 yılDur sen bi halledicem ben her seyi
Soran1 yıl20 karı diyo bana
Soran1 yılTek evdelermis 20 karıyla
Cevap sahibi1 yılReis hızlı valla imendim 20 karıya yetecek enerjisi varsa helal olsun
Soran1 yılOnun o belini bacaklarını her yerini kırıcam beklesin o
Cevap sahibi1 yılO ev duman olur bugün diyim sana
Soran1 yılTahtalı köye yollayacam ben onu beklesin Allah’ını seviyorsa
Soran1 yılDellendim cıldırıcam ya
Soran1 yılSeytan diyo kıpkırmızı giydir çocuğu bogaların önüne at
Cevap sahibi1 yılSen bunla evlen yoksa bu evin yolunu unutur ben diyim hizaya sok
Cevap sahibi1 yılNeee sksdkk sen manyaksın hee
Soran1 yılAslında bu kadar acımasız degilim de hakediyor
Cevap sahibi1 yılSizin aşk alev almış ben diyim sana
Cevap sahibi1 yılBu çocuğu yakışıklıysa İzmirde salmazlar da işin zor
Soran1 yılNesi alev almış ya her gün üzüyo beni insan sevdiğini üzer mi hiç
Cevap sahibi1 yılSen de yanlış yapmışsın ama konuşturma beni şimdi tekrar, erkeklerle arana sınır çiz çok gözüne batar artık mesafen çocuğun gözüne açık verme
Soran1 yılArtık hayatımda erkek falan olmayacak bıktım ya valla bıktım
Soran1 yılBu çocukla da ya olur ya olmaz eğer olmazsa bekar ölücem belli
Cevap sahibi1 yılYaşlar kaç sizin
Soran1 yıl19/28
Cevap sahibi1 yılEe. çocuk İzmir de sen neredesin uzak mesafeyse zor olmaz mj çocuk başkasını bulmasın yakışıklj İzmir'de
Cevap sahibi1 yılNasıl halledeceksiniz mesafeyi
Soran1 yılBilmiyorum
Soran1 yılİstanbuldayım ben ama zor ya bakıcaz ayarlicaz
Cevap sahibi1 yılSıkılır o çocuk bence bir süre sonra diyim sana siz duygusalsınız biz görmeden zor yaparız cinsellik de olmayacak çocuğun gözü dışarı kayabilir
Cevap sahibi1 yılNasıl tatmin olacak 28 yaşındaki adam
Soran1 yılTamam çözüm yolu buldum o zaman gözlerini oyarım dışarı kaymaz nasıl ama? Mükemmel bence
Cevap sahibi1 yılSen gırgır yapıyon da ben ciddiyim
Cevap sahibi1 yılPatlar o ilişki çocuk tatmin olamayınca
Soran1 yılYapabileceğim bir şey yok evlenene kadar o konular açılmayacak
Cevap sahibi1 yılBiyolojik gerçekler bunlar biz böyleyiz üzgünüm moralini bozmak istemem ama
Soran1 yılE ne yapabilirim ki ben bu durumda
Soran1 yılİstanbula da gelmem diyo gelse burada yaşardık ne güzel
Soran1 yılBen İzmir’de nasıl yasayayım ki
Cevap sahibi1 yılE diğeriyle girmişsin biraz muhabbetlere bu istemeyecek mi sanıyorsun hayal aleminde olma bence
Soran1 yılO an kafam iyi değildi girmisim o olayla bu olay çok farklı
Cevap sahibi1 yılO zaman uzatmayın bence
Soran1 yılNeyi?
Cevap sahibi1 yılÇocuk isteyecek illaki cinsellik kaçınılmaz son
Soran1 yılBilmiyorum yaa bakıcaz zamanla hem Şu an erken her şey için en azından ben öyle düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılAma sevgilin bu durumu gördü sonuçta girebildiğini anladı girmek istemezsen sorunlar çıkacak bunu diyorum
Cevap sahibi1 yılİlişkiniizi diyorum uzatmayın bence
Cevap sahibi1 yılUzak mesafe cinsellik olmadan aldatma ile biter
Soran1 yılİlişkiyi yuttururum ona var ya
Soran1 yılAldatamaz beni
Soran1 yılZamanla olacağı varsa olur zaten ne diyim herseyin bi zamanı var
Soran1 yılİlk günden benden cinsellik beklemesin
Soran1 yılHem ben öyle hemen cinsellik açan erkeklerden soguyorum bana o gözle baktıklarını düşünüyorum
Soran1 yılZaten dedi bana bundan sonra bende sana cinsellikle yanaşırım o zaman dedi
Cevap sahibi1 yılBen sana olacakları diyorum ki başkasıyla gördü seni çekinmez de istediğini vermediğinde
Soran1 yılBütün güvenim sevgim her şey bitti gibi oldu o an
Cevap sahibi1 yılCinsellikle yakaladı ya seni normal
Soran1 yılBana olan sevgisi bitmiş midir sence
Cevap sahibi1 yılOnu her anlamda mutlu etmen lazım hem duygusal hem cinsel aktiviteler yapın kafanız dağılsın şu muhabbetlerden uzaklaşın önce
Cevap sahibi1 yılCinsel den sonra virgül koyup öyle oku 🤣🤣
Soran1 yılTamam şimdi senin dediğin doğru da ya bu çocuk benden intikam almak için geri sevgili oluyorsa
Cevap sahibi1 yılYakın zamanda patlar zaten öyle bişey varsa biz erkekler belli ederiz merak etme
Soran1 yılŞimdi yine soğudum çocuktan vay awk
Cevap sahibi1 yılSana olan güveni kırılmıştır sakın bozayım deme bir daha benden demesi
Soran1 yılYa ben gidiyorum komple telefonu kapatıcam yemin ediyorum
Soran1 yılOnun beni etkilediği nokta her erkek gibi bana cinsel yaklasmamasıydı şimdi cinsel yaklaşırsa soğurum biliyorum kendimi
Cevap sahibi1 yılSakin ol çocuğa da böyle fevri olursan soğur
Soran1 yılBen soğumuyorum sanki hiç
Cevap sahibi1 yılAni değişimler gösterme gözünde değerin azalır
Soran1 yılBirinizde beni savunmuyo ya
Cevap sahibi1 yılCinsellikle sen yaklaş o zaman ondan önce
Soran1 yılNeyse
Soran1 yılAyarlicam ben her seyi
Cevap sahibi1 yılBen sana erkek tabiatını söylüyorum her erkek cinsellik ister hiç vermezsen kaybedersin ama sevdiğin insanla yapman lazım seviyorsan yap gerçekten , bir de seni başkasına yakınlaşırken gördü yapmazsan tuhaf hisseder gözü dışarı kayabilir
Soran1 yılAnladım
Cevap sahibi1 yılNe oldu düzeldi mi durum , çocuğun sesi nasıldı affetti mi seni yoksa koptunuz mu komple
Soran1 yılDüzeldik Allahtan sorun yok suanlık
Cevap sahibi1 yılFotoğrafları görmeden ben devam edeceğinizi düşünmüyorum kafasında o şüpheyle kurup duracak yakında uzaklaşır senden sonra da bitirir bence inşallah öyle olmaz ama
Soran1 yılSöylediklerime inanmıyorsa onun suçu benim yapabileceğim bir şey yok ki
Cevap sahibi1 yılSonuçta çocuk onunla konuştu abartmıştır iyice durumu
Cevap sahibi1 yılSana şu an inanmasını beklemen saçma güvenini sarstın çünkü normal bir süreç değil yaşadığınız şey
Soran1 yılValla bıktım ben bu toksik ilişkiden ben her şeye en baştan başlama kararı aldım eğer o da bana ayak uydurursa sorun yok ama eski konuları açıp açık durursa zaten komple telefonumu kapatıcam istese de ulaşamaz bana
Cevap sahibi1 yılArdınızda aşılması gereken durum varken 0 dan başlamıyı beklemen boş hayal söyliyim sana , ben olsam affetmezdim de seni çocuk seviyormuş
Cevap sahibi1 yılO çocuk bunu hiç unutmayacak ben sana diyim sadece
Soran1 yılOnca söylediği şeyden sonra ben ona tek kelime bile etmediysem asıl seven benim bence
Soran1 yılHem o beni sevse o kelimeleri bana kullanmazdı
Cevap sahibi1 yılSen gerçekten sevsen araya birini almazdın bence
Cevap sahibi1 yılAranıza biri girdikten sonra çok zor , çocuk da hakaret etmiş o da hatalı ama senin yaptıklarından dolayı verdiği bir tepki
Soran1 yılTamam bundan sonra o her hata yaptığında bende ona söveyim olur mu böyle şey Allah aşkına ya
Soran1 yılNeyse işlerim var çalışıyorum iyi günler
Cevap sahibi1 yılBen erkek kafasını söyledim sana çocuk senden uzaklaşıp yakında bitirir ilişkiyi , fotoları atsan sinirlendirdi ama düzelirdi belki şimdi imkanı yok bence iyi günler kolay gelsin
Cevap sahibi1 yılÇocuğu , diğer erkeğin söyledikleri ile babaşa bırakmışsın sana güvenmez artık
Cevap sahibi1 yılSonuç? Bugün değilse yarın hissediyorum gidecek çocuk ardına bakmadan
Soran1 yılEvet gitti bile
Cevap sahibi1 yılDedim ben sana biliyorum çünkü erkek doğasını
Soran1 yılNeyse yapabileceğim bir sey yok
Cevap sahibi1 yılDün ölüp bitiyordun onsuz olmaz diye yorumlarda kadınlar gerçekten gerçekten sevmiyor koşullar şartlar uygunsa seviyor, ama dedim ben sana sevsen gerçekten araya başkası girmezdi bunu sen de biliyorsun
Soran1 yılİsteyen istediğini düşünebilir ne de olsa kimse benim yaşadıklarımı yaşamıyor
Cevap sahibi1 yılÜzülme bulursun birini yine ayrılınca bulmuşsun 2 güne geçer acısı 😉
Cevap sahibi1 yılBulursun *
Soran1 yılAcı çekmiyorum zaten ağlama kotam doldu
Cevap sahibi1 yılBen o çocuğa üzüldüm kız arkadaşı hemen bşr erkekle tanışıyor çocuk buna yazıyor of of
Cevap sahibi1 yılSevgilisi fotoları atmıyor
Cevap sahibi1 yılÇocuk için hayırlısı olmuş Allah kurtarnış kusura bakma dün kızlarla takılmamış onca şeye rağmen adammış
Soran1 yılNerden biliyorsun takılmadığını?
Cevap sahibi1 yılSiz kızlar sonra anlıyorsunuz hayatta sizi gsrçskten seven erkeği kaybetteiüinizi
Soran1 yılSeven erkek o kelimeleri kullanmaz
Cevap sahibi1 yılBak dedim hemen birini bulursun yine bu kadınların aşkı yalan dolan
Soran1 yılTamam
Cevap sahibi1 yılKonuştunuz ya dün yazdın buraya cocuğa ulaştın
Soran1 yılEn son 20 karı dedim diye hatırlıyorum
Cevap sahibi1 yılKaç gün sonra başkasına gittin ona göre diyecem kim haklı diye?
Cevap sahibi1 yıl20 karının troll olduğu açık değil mi sen şaka mısın ahajja
Soran1 yılSon 1 haftamız igrencti her gün kavga ediyorduk sonra ayrılıyoduk ama ben ciddi ciddi ayrılıyodum sonra sabah olunca hiç bir sey olmamıs gibi yazıyodu bana ama ben o son 1 hafta tamamen bitirdim onu kendi içimde sonra geçende tamamen ayrıldıktan sonra gidip başkasıyla konuştum kafam iyi değildi belki dağılır diye öyle yani ama ilişkimiz aşırı toksikti
Cevap sahibi1 yılBen ikisiyle de aynı anda konuştun diyorum ayrılma aşamasında sende o potansiyel var aynı gün değil mi ahaha
Cevap sahibi1 yılTamamen ayrılsan bir daha yanaşmazdın çocuğa ki çelişiyorsun
Cevap sahibi1 yılSen çok pişman oldun itiraf et çocuğa aşık olduğunu sonradan hatayı yapınca anladın
Soran1 yılEvet pişman oldum ona bu kadar aşık olduğumun farkında değildim ama bir yandan da ayrılmak en iyisi oldu birbirimize iyi gelmiyorduk çünkü
Cevap sahibi1 yılBen senin ileride çok pişman olacağını düşünüyorum bu çocuk sana cinsellikle yanaşmamış üstelik senden baya büyükken genelde üst yaşlarda küçüklerd direkt cinsellikle giderler
Cevap sahibi1 yılDiğer çocukla hangi konuları konuştunuz neden ss atamadın onu çözemedim bişey olmadı demişsin
Soran1 yılFlörtlestik bir tık bu yüzden atmıyorum atarsam kızar bana biliyorum
Cevap sahibi1 yılKızardı bence ama yanında olurdu sonra flörtleşmenin içeriği nedir flörtleşmekte bişey yok ki
Cevap sahibi1 yılBence boşuna çekindin o çocuk bunca şeye rağmen yanında durduysa yine dururdu ama kafasında kurdu siz sexting yaptınız sandı yazdığın gibi soğudu
Soran1 yılNereye yanımda durdu Allah aşkına ya en ufak şeyde bana sövmeye alıştı böyle gitmez bu ilişki zaten
Soran1 yılSevgiliyken böyle yapan evlenince neler yapmaz
Cevap sahibi1 yılKızım sen deli misin bir yandan çocuk uğraşmış çocukla yazmış diyorsun o şişirmiş çocuğu zaten sen dediklerini atmadığın için çocuğun dediği herşeyi gerçek sanacak tabii herkes öyle düşünür sen o ssleri atacaktın ben diyim sana hatan orası oldu atsaydın çocuğa da ayrıyken oldu kafam iyi değildi yanımda yoktun tarzı konuşsaydın çocuk kızardı ama sana dönerdi geri şimdi komple kaybettin ve çocuğun dediklerini doğru kabul ediyordur şu an kafayı yiyordur Allah yardımcısı olsun çok zor
Cevap sahibi1 yılSen hata üstüne hata yapmışsın kaynar su ile ile gitmişsin çocuğun üstüne resmen
Soran1 yılBirinizde beni savunsa ölürsünüz dimi ya
Soran1 yılHerkes ayrıl diyo zaten
Soran1 yılAnnem bile sizden daha hiç bir sey olmaz dedi
Cevap sahibi1 yılBak ben dana diyorum yaşın genç o çocuğu kaybetme onun gibi seveni bulamazsın bunca olaya rağmen yanında durmuş sabretmiş son ana kadar çok pişman olursun sana hep cinsellikle yanaştıklarında anlarsın iş işten geçer çocuk başkasına gider izler durursun
Cevap sahibi1 yılBenden sana abi tavsiyesi ister al ister alma devir bozuk düzgün adam bulmuşsun batırmışsın işi
Soran1 yılAtmam o ss le ri ona
Cevap sahibi1 yılNeden olmaz dedi annen senin hatalarından dolayı mı
Soran1 yılHem benim hatalarımdan dolayı hemde aranızdaki saygı bitmiş dedi o yüzden
Cevap sahibi1 yılKızım yanlışın çok büyük abin olarak seni savunmak isterim ama elimde bişey yok çocuk tamam hakaret etmiş ama o yaşadıkları ne kadar ağır bir erkek için sen biliyormusun sen taş üstünde taş bırakılmaz bu mevzularda biraz erkek penceresinden bak işe
Soran1 yılİnadına olayı büyüttü o gidip o çocuğa yazmasaydı olay buralara gelmezdi
Soran1 yılNeyse ya ben hiç bir sey yapmicam
Cevap sahibi1 yılNeden ne var bu sslerde bu kadar çok mu kötü
Cevap sahibi1 yılÇok mu ileri gittiniz ah abicim ah üzülüyorum sizlere aşkı buluyorsunuz mahvediyorsunuz ne zor aşkı bulmak şu devirde
Soran1 yılGitmedik ileri ama atmam ss falan unutsun o işi
Soran1 yılYa bildiğin soğumuş benden bende ondan sogumusum bu iş daha olmaz
Cevap sahibi1 yılNasıl yazmadın abicim kim olsa yazar sen olsan sen de yazardın çocuğu rahatlatmak senin görevindi bence siz çok ileri gittiniz çocuk görürse hiç ihtimal kalmaz diye korkuyorsun doğru muyum?
Soran1 yılHayır ileri gitmedik ama görmesini istemiyorum çünkü ben onun yerinde olsaydım gördükten sonra daha yüzüne bile bakmazdım flörtlestim ne de olsa
Cevap sahibi1 yılŞu an öyle diyorsun da aşk yakacak yüreğini özlem girecek sonra geç olacak abin yaşadı bunları ah ah
Cevap sahibi1 yılSevdiğim kadının evlenişini izledim ben böyle sen de onunkini izlemezsin umarım
Soran1 yılHaberim olmaz evlense de evlenmese de
Cevap sahibi1 yılFlörtleşmenin içeriği ne onu çözemedim ben, ben sana diyim affeder affetmez
Cevap sahibi1 yılBak dediklerim hep çıktı şu ana kadar
Soran1 yılŞu saatten sonra affetmesin zaten istemiyorum artık
Soran1 yılNeyse iyi geceler size uykum var benim
Cevap sahibi1 yılSen bilirsin abim ama diyorum çok pişman olacaksın iş geç olmadan aşkına sahip çık çabala pes etme ne kadar zor olsa da o çocuğu bir tek sen tekrar ikna edebilirsin hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Soran1 yılİnşallah
Cevap sahibi1 yılAbicim bak seviyorsun belli git hatanı telafi et yanında ol çocuğun ara darla bırakma sonra bana şükredeceksin bak ne dediysem çıktı bu da çıkacak beni dinle milleti annenin boş ver çocuk özgüvenine pes etmeyişine sonunda hayran kalacak sana dönecek geri bu kadın beni gerçekten seviyor diyecek sen böyle mi sevdin bu çocuğu bu kadar mı ya o ha hiç kimse diyordun unutma öyleyse sarıl sevdiceğine
Cevap sahibi1 yılAşk bu değil abicim değil çaba kan ter göz yaşı olmadan olmaz
Cevap sahibi1 yılSonu mutluluğa böyle gider
Cevap sahibi1 yılBu kadar yanlış yaptın pişman oldun bir kere abini dinle pişman olmayacaksın sonra gel bana teşekkür edeceksin
Soran1 yılHaklısın
Cevap sahibi1 yılAşk yanmaktır zaten yanmadan aşk yaşadım deme he yüreğin yoksa eğer hiç bulaşma o merete cesur insan işidir aşk cesursan üstüne üstüne git aşkın yak yan ama kazan sonunda sen bu adamla evlenmek istiyorsan sevdiğim adam bu ben bunu istiyorum diyorsan koşacaksın peşinden başka yolun yok kayıtsız kalamaz sonunda
Cevap sahibi1 yılHata yaptığın halde köşende bekleyeceksen aşk senlik değil üzgünüm
Cevap sahibi1 yılKalk ayağa silkelen sevdiğin adamı yanında tut
Soran1 yılBu durumu ss atmadan düzeltmem lazım ama o da imkansız gibi bu yüzden yapabileceğim bir sey yok
Cevap sahibi1 yılAtma ama yanında ol kaçma ondan kovsa da gitme
Cevap sahibi1 yılSenin omu kaybetmek istemediğin için atmadığını hissettir ona kilit taşın bu senin
Cevap sahibi1 yılAl sana yapabileceğin bir şey verdim kullan bunu
Soran1 yılYa yazıyorum ona istemiyo beni kovuyo bildiğin ne yapayım ki ben
Cevap sahibi1 yılGitmeee işte gitmeee
Cevap sahibi1 yılKovsun aldırış etme yanında olduğunu hissetir
Soran1 yılBana ne dedi biliyomusun ben onun gözünde kötü bir tercihmisim daha iyi yapacakmış bundan sonra tercihlerini
Cevap sahibi1 yılGitmiyorum olum de benimsin de
Soran1 yılBir de ben bana böyle diyen adamın peşinden mi kosucam ya
Cevap sahibi1 yılİçten içe hoşuna gider
Cevap sahibi1 yılBu her erkeğin sen takıldığında yaz ben sana yardım ederim
Soran1 yılTamam teşekkürler
Cevap sahibi1 yılÇocuk senden intikam almamış sevmiş görmüyor musun sen seni kovmuş istese yanında tutar aldatır dururdu karekter budur
Soran1 yılHaklısınn
Cevap sahibi1 yılHaberin de olmazdı çocuğu ya kendi iyi yetiştirmiş ya ailesi kusura bakma ben olsam senin yaptıklarını yapan bir sevgilim olsaydı çok daha fazlasını derdim çocuk tutabildiği kadar sövmüş dayanabildiği kadar mazur gör sen de yapma böyle bir hata daha yaşanmaz bunlar
Soran1 yılNeyse düzeltmeye çalışıcam her seyi
Cevap sahibi1 yılCanı yandı canını yakıyor söyledikleri gerçek değil sevgi ne kadar büyükse nefreti de o kadar büyüktür
Cevap sahibi1 yılBu çocuk seni çok sevmiş şanslısın
Soran1 yılGörücez zamanla sevmiş mi sevmemiş mi
Cevap sahibi1 yılAferin sevdiğini bırakma sana dönecek kalbi sonunda merak etme tecrübe konuşuyor
Soran1 yılTamamm
Cevap sahibi1 yılBak çocuğa aynı şeyleri yaşatacaksan hiç bulaşma boş ver başkasına yazar edersin filan yapma ayıp olur bir daha toplayamaz çocuk yaşadıkları ağır zaten
Cevap sahibi1 yılKendini tutamayacaksan böyle durumlarda uzak dur çocuktan
Soran1 yılSende iyi değilsin galiba ben onu sevmesem pişman olmasam durduk yere gelir burada milletten akıl alır mıyım sence?
Cevap sahibi1 yılHayır pişmansın ama aynı hatayı yapma diyorum bir daha
Soran1 yılYapmam
Cevap sahibi1 yılTamam çocuğa güven ver ihtiyacı var güven verici hareketler yap bak bunu yaptım de senin için çabanı görsün
Cevap sahibi1 yılErkekler bana ulaşamaz tarzı ben istemiyorum yazamazlar gibi
Soran1 yılTamam yeter ben okumaktan yoruldum sen yazmaktan yorulmadın
Cevap sahibi1 yılAllah o çocuğa sabır versin amin
Cevap sahibi1 yılHajajajajajaajaaja
Cevap sahibi1 yılNoldu yine
Soran1 yılKimseyle uğraşamam ben soğudum zaten
Cevap sahibi1 yılNe oldu anlatsana
Soran1 yılAnlatacak bir şey yok
Cevap sahibi1 yılSebep ne ne dedi
Soran1 yılSebep yok onun beni sevdiğine inanmıyorum olay bu
Cevap sahibi1 yılTartıştınz mı yine aynı sebepten
Soran1 yılNeyse onun hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum iyi geceler size
Cevap sahibi1 yılNeden ki
Soran1 yılİstemiyorum onu soğudum diyorum anlamıyor musun son 1 haftadır zaten soğutmuştu artık komple istemiyorum bitti
Cevap sahibi1 yılBence sen sevmiyorsun çocuğu bahane aradın haksız mıyım?
Cevap sahibi1 yılYa da artık sevmediğini anladın
Cevap sahibi1 yılİlk bahane de tüydün sana çocuğa bunu yapma dedim
Soran1 yılKim ne düşünürse düşünsün umrumda bile değil ben artık ondan söğüdümü farkettim
Soran1 yılKlavyeye bile kafayı yedirtttm
Cevap sahibi1 yılKeşke yazdırmasaydım çocuğa ayıp oldu
Soran1 yılCinsellik istemiyorum ben ama o istiyor farkındayım bu yüzden olmaz devam etmem onunla
Cevap sahibi1 yılSeni affetiği için ona saygı duymuyorsun değil mi aldatmana rağmen seni istediği için
Cevap sahibi1 yılO çocuğu hak etmiyorsun
Cevap sahibi1 yılUzak dur o çocuktan
Soran1 yılBir daha yaklaşmam zaten anladım onunda tek amacının ne olduğunu
Cevap sahibi1 yılCinsellikle ilgili ne dedi
Cevap sahibi1 yılNe dedi çocuk sana diyim
Soran1 yılArtık bunaldım bu konulardan ciddiyim bunaldım kaç gündür bununla uğraşıyorum yeter ya
Soran1 yılEğer o çocukla ilgili bir şeyler yazmayacaksan konuşmaya devam edebiliriz arkadaşça
Cevap sahibi1 yılDiğeriyle yaşıyorsun sevdiğin adamla yaşamıyorsun sen kafayı yemişsin
Soran1 yılYasamadım kimseyle bir sey
Cevap sahibi1 yılNe konuşalım?
Soran1 yılŞu an hiç bir şey konuşmak istemiyorum
Cevap sahibi1 yılÇocuk ne dedi sadece onu de başka şeylerden konuşalım
Cevap sahibi1 yılSen yanlış mı anladın onu merak ettim
Soran1 yılSen niye taktın bu kadar bu konuya
Cevap sahibi1 yılBen cinsellik konuştuğunu düşünmüyorum
Soran1 yılTamam düşünme o zaman
Cevap sahibi1 yılBen senin bahane edip cinselliği çocuğu sevmediğini düşünüyorum çocuğu harcadığını düşünüyorum çünkü bahane ile de tüydüğünü haksız mıyım?
Soran1 yılNeyse kapatıyorum buradaki hesabımı cevap yazamazsam yanlış anlama
Soran1 yılTamam sevmiyorum çocuğu öyle düşün sen
Soran1 yılYa iyi misin sevmesem niye kaç gündür ugrasayım
Cevap sahibi1 yılÇocuğun ne dediğini yazar mısın?
Cevap sahibi1 yılSonra kapatıtsın
Cevap sahibi1 yılBen senin yanlış anladığını düşünüyorum çünkü
Soran1 yılTamam yanlış anladım ben
Cevap sahibi1 yılYaz ki haklı mısın haksız mı diyeyim sana diyeyim mi bu çocuktan bir b0k olmaz veya yanlış anladın
Soran1 yılNe benden ne ondan hic bi b0k olmaz
Soran1 yılNeyse iyi geceler tekrardan
Cevap sahibi1 yılNe demiş olabilir çok merak ettim 2 dkda mk
Cevap sahibi1 yılAbicim yazsana
Cevap sahibi1 yılİyi misin sen tuhaf davranışlar sergiliyorsun
Cevap sahibi1 yılSana o çocuğa bunun için mi yazdırdım ben
Soran1 yılO çocuğun umrunda bile değilim ben
Cevap sahibi1 yılBence sen alınganlık yapıyorsun
Cevap sahibi1 yılÇocuğun engelini aç
Cevap sahibi1 yılBeni seviyor musun de
Cevap sahibi1 yılNe diyecek sonra hayır derse engelle açma daha
Cevap sahibi1 yılSen haklısın diyecem
Soran1 yılHayır demez biliyorum
Cevap sahibi1 yılYa mutlu olduysa yazdığın için ve şu an üzgünse?
Cevap sahibi1 yılEmin ol öyle karar al
Soran1 yılBeni sinirletiyo konustukca istemiyorum ona yazmak falan bu yüzden
Cevap sahibi1 yılSorar mısın
Cevap sahibi1 yılSonra sana hak vericem söz
Cevap sahibi1 yılSadece sor bişey kaybetmezsin
Cevap sahibi1 yılEmin olmuş olursun kafan rahat eder
Cevap sahibi1 yılİnsan sevdiği ile uğraşır sinir eder normal
Soran1 yılUgrasmasın benimle
Cevap sahibi1 yılDediğimi yap hayır derse sevmiyorum derse yüzüne bakma daha o çocuğun
Cevap sahibi1 yılSeviyorum derse de böyle yapma çocuğa ayıp
Cevap sahibi1 yılGaliba yazmadın iptal olay
Soran1 yılYazdım seni seviyorum dedi
Cevap sahibi1 yılNe güzel lan helal olsun çocuğa sevgisine sahip çıkmış işte düzelt sen de kendini o da dikkat etsin söylemlerine çocuklara ben bakarım ahahaj
Soran1 yılBen istemiyorum ara verelim dedim ona
Cevap sahibi1 yılNe oldu yine
Cevap sahibi1 yılBitirmek için mi öyle dedin yoksa daha iyi başlamak için mi
Soran1 yılBiraz ara verirsek kendimizi topladıktan sonra ilişkiye daha güzel bir şekilde devam edebiliriz diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılOlabilir bir nefes alın ama araya yine birini almak gibi bir hata yapma bence ne dersin buna. İyileştireyim derken berbat edersin
Soran1 yılYok ya araya birini almicam mental olarak yorgunum zaten ugrasamam kimseyle
Cevap sahibi1 yılNe kadar ara vermeyi dişünüyorsun uzatma bence , İzmirde kaparlar çocuğu ham diye ahahha 20 karılı hikayesi gerçeğe dönmesin sonra
Soran1 yılDönebilir sorun yok
Cevap sahibi1 yılHalla halla hem seviyom diyon hem kapsınlar diyon sen de bir tuhafsın he , seni kaparlarsa çocuk napacak ahhaja
Soran1 yılBeni kapmazlar
Cevap sahibi1 yılBu işin sonunu merak ediyorum hadi bakalım
Soran1 yılGüzel senaryo çıkar var ya bu yaşadıklarımdan ciddiyim bak
Cevap sahibi1 yılSiz ya çok büyük aşk yaşıyacaksınız ya çok büyük pişmanlık birbirinizden koptuğunuz için, aşk çok zor denk gelir şu devirde, bence de çıkar ahaha oturur izlerdim
Cevap sahibi1 yılSonuç?
Soran1 yılNe sonuç?
Cevap sahibi1 yılNe oldu bildirim geldi onu gördüm bugün biri yazmış da sana sallamış galiba
Cevap sahibi1 yılHe ben 1 gün ara verme sandım ahahaha
Soran1 yılUgrasamam kimseyle
Cevap sahibi1 yılÇocuğu mu diyon yorum yapanı mı
Cevap sahibi1 yılSen ne kadar ara vermeyi planladn ben senden hiçbişey anlamadım
Soran1 yılYorum yapanı
Cevap sahibi1 yılÇocuk mesela sana ne zaman yazacak veya sen ona konuşmadınız mı
Soran1 yılBilmiyorum ya kendimi toparlayana kadar hayatımda birini istemiyorum
Cevap sahibi1 yılBenim aklımda bir iki soru kaldı sorsam sorun olur mu bu arada bu hikayeyle ilgili
Soran1 yılSor bakalım
Cevap sahibi1 yılÇocuk bu arada biriyle olsa ama sen yazınsa sana dönse sorun eder miydin mesela?
Soran1 yılSorun etmezdim demek ki o süreç zarfında başkasıyla konuşuyorsa beni hiç sevmemiştir diye düşünürüm arkadaş kalırım onunla
Cevap sahibi1 yılİki sorum daha var bu çocuk diğer çocukla nasıl konuştu onu çözemedim sanalsınız ya nereden tanıştınız ayrıca
Cevap sahibi1 yılBir de bu yaşananları yer değiştir senin çocuğa yaptıklarını çocuk sana yapsaydı onunla tekrar dener miydin
Soran1 yılBurdan tanıştık ben o çocukla takiplestim o da bunu görüp çocuğa yazmış olay bu
Soran1 yılDenerdim neden denemiyim
Cevap sahibi1 yılAma sen o ayrı kalınan süreçte konuşmuşsun çocuğun yerinde olsan yani kabul etmezdin bu durumu
Soran1 yılAlakası bile yok biz o sıra ayrılmıştık bir başkasıyla konuşmam normal fakat ara verseydik tabikide konuşmazdım
Cevap sahibi1 yılArkadaş kalırdım dedin ya e şimdi denerdim diyon nasıl oluyor anlamadım
Cevap sahibi1 yılOha takipleştin mi büyük pot kırmışsın resmen
Soran1 yılGece gece kafamı aldın bende anlamıyorum artık yazdıklarımdan bir sey
Cevap sahibi1 yılSon soru o diğer konuştuğun çocuk cinselliğe girmese hiç güzel güzel konuşmaya devam etseydi onunla devam eder miydin hoşlandın mı o çocuktan yani cinsellik olana kadar sonrası gelir miydi öyle yanaşmasa sana , bu sevdiğin çocuğa tekrar döner miydin bunu çok merak ettim durumlar farklı olsaydı yani
Soran1 yılDevam etmezdim o çocukla ne de olsa bir gün konuşmuşum sadece arada aşk yok bir sey yok
Cevap sahibi1 yılAşk yaşamadığın biriyle cinsellik konusu nasıl açtın anlamadım valla şeyden dolayı diliyorum hoşlandığın çocuk açtı sandın dün bak çocuğu engelledin tuhaf geldi bu durum bana sevgilinle olması gerekirken tuhaf durum
Soran1 yılBen açmadım konuyu
Cevap sahibi1 yılSenin kafa az gel gitli gibi bu aralar
Cevap sahibi1 yılSonuçta dahil olmuşsun ya onu demek istedim istemeden olmazdın haksız mıyım
Soran1 yılO an kafam iyi değildi ne yaptığımı ben bile hatırlamıyorum
Cevap sahibi1 yılÇocuğun tipi mi çok iyiydi yoksa etkileyici mi konuşuyordu acaba baya kişiyle yaptığı için zorlanmadı mı
Soran1 yılÇocuk umrumda bile değil bu yüzden de tipine veya konuşma tarzına odaklanmadım
Cevap sahibi1 yılSon sorum geliyor bu çocukla hiç sesli görüntülü konuştunuz mu sevdiğin çocukla
Soran1 yılKonuşmadım
Cevap sahibi1 yılNeden ki çocuk mu adım atmadı saçma değil mi sevgilim dediğin kişinin sesini duymamışsın garip baya
Cevap sahibi1 yılBu nasıl sevgililik ahahhaha
Soran1 yılBenim onunla aramdaki bağ çok değişik sevgili desen değiliz flört desen değiliz arkadaş desen değiliz ben bile anlamlandıramıyorum bu durumu
Soran1 yılNeyse benim uykum var kaçtım ben görüşürüz
Cevap sahibi1 yılSiz bu koşullarda bile konuşmadan aşık olduysanız sizin gönüller ebedi bağlanmış kalpten sevmişsiniz birbirinizi yazık ederseniz bu aşka kafanıza tüküreyim sizin ben
Soran1 yılBilemiyorum bakıcaz
Cevap sahibi1 yılPeki çocuğa ne zaman yazacan çok uzatma arayı derim ayrıldınız sanabilir belki de ayrıldınız sanıyor bile olabilir kalbini kırmamak için öyle dediğini filan
Cevap sahibi1 yılBiz erkekler çok farklı düşünüyoz haberin olsun benden bu kadar iş var yatacam
Cevap sahibi1 yılSohbet için sağ ol
Soran1 yılRica ederim
Soran1 yılBiliyor musun awk çocuğu gitti milletle yatacak ama bu sefer gerçekten yatacak
Cevap sahibi1 yılYapmaz bence ya o ama ara verdiniz belki de yapabilir bilemem ara verme olmaz ilişkide kaparlar dedim sana
Cevap sahibi1 yılSana bişey diyecem çok zengin yakışıklı baya bir adam geldi aynı şehrinden fiziği herşeyi güzel yani bu çocuğu bırakır mısın sana aşık o adam bu arada peşinden koşuyor yani evlilik niyeti
Soran1 yılYapmaz inşallah ya
Cevap sahibi1 yılDiğer soruma cevap vermedin hahaha
Soran1 yılDiğer sorunu umursamadım çünkü
Cevap sahibi1 yılAşk herşeyden önde mi yani senin için vay be helal o zaman
Soran1 yılEvet herseyden önde
Cevap sahibi1 yılİyi ozaman işte birbirine sahip çıkın mutlu olun aklına bişey takılırsa sorarsın
Soran1 yılHani sen dedin ya sana aşık bir çocuk var peşinden koşuyor diye sen benim kim olduğumu nerden biliyorsun gizliden sordum ben soruyu?
Cevap sahibi1 yılDedim ki şu an sevgilin var değil mi bir de sana aşık olan seninle evlilik düşünen birisi çıktı karşına aynı şehrinden böyle biri var demedim farzet diyorum zengin yakışıklı biri o da herşeyi full paket yani o çocukla olup sevgilini bırakır mıydın dedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 645 cevap paylaştı. Ya bırak sg inanmıyorsa güvenmiyorsa niye sevmiş seni ki bana kalırsa sevmemiş de neyse
02 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum ya cıldırmak üzereyim anlatamam
1 yılAyrıl madem neden kendine bu muameleyi reva görüyorsun
01 Yorumla
Soran1 yılAyrıldım zaten ama olmuyo onsuz ( ilk aşkımdı )
- Cinsel Yaşam konusunda 16,5b cevap paylaştı.
1 yılBu arkadaşla iletişimi kes.
13 Yorumla
Soran1 yılNeden ki
- 1 yıl
Olmayan şeyi olmuş gibi büyütüp sana orsp muamelesi yaptığı için.
Soran1 yılHaklısın valla
Bu ergen veletlerin hesabı niye kapatılmıyor
01 Yorumla
Soran1 yılO kadar haklısın ki 28 yaşındaki adamın kafası böyle işte naparsın ergen ergen davranıyo
Gizli Üye(30-35)1 yılSeni kıskandırmak mi istiyor
024 Yorumla
Soran1 yılNe biliyim ya kafamı yedi zaten ss at diyo ama atamam atmadıgım için bana hakaretler yağdırdı şimdi de milletle öpüsmeye gidiyomus öyle diyo
Cevap sahibi1 yılSen de onu kizdir
Soran1 yılKızdırdım diye böyle oldu zaten
Cevap sahibi1 yılEe napicaksin
Soran1 yılOndan ayrıyken başkasıyla konuştum mesajlaştım kısaca mesajlaşmanın içeriği öpme sarılma falan ama ilerisi olmadı sadece bu anlattığım oldu o bana inanmıyo ss atmamı istiyo bende atmadım diye delirdi
Cevap sahibi1 yılBunu nerden öğrendi peki
Soran1 yılKonustugum çocuğa yazdı
Cevap sahibi1 yılÇocuk mi söyledi ona
Soran1 yılEvet
Soran1 yılAma abarta abarta söyledi
Cevap sahibi1 yılNeler dedi ve ne oldu. Detaylı konuşalım mi
Soran1 yılÇocuk s€xting yaptık demiş sevgilimde nude attım falan seniyo görüntülü yaptık falan sanıyo ama öyle değil sadece mesajlarda ki içerik öpme koklama falan ilerisi olmadı bel altı şeyler falan üf ya dellendim valla
Cevap sahibi1 yılÇocuk niye söylemiş ki ya
Soran1 yılNe biliyim ben
Cevap sahibi1 yılDeğişik ya
Soran1 yılYa benim anlamadığım o sıra sevgili değildik bana karşı gram ilgisi yoktu son 1 haftadır toksikti ilişkimiz ben gidip başkasıyla konuştum diye neden suçlu oluyorum awk
Cevap sahibi1 yılEvet. Şimdi nssil aranız
Soran1 yılÇok kötü gidip milletle öpüsücem diyo bana hakaret ediyo ay cıldırıcam ya
Cevap sahibi1 yılMal bu yaa
Soran1 yılKafama sıkasım var zor duruyorum gözlerim de kıpkırmızı oldu
Soran1 yıl2 gecedir var ya kafayı yedirtti bana uyku uyuyamıyorum
Cevap sahibi1 yılYa takma aman boş ver kendi bilir
Soran1 yılGerek yok saol yinede
Cevap sahibi1 yılPeki madem
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer