İnternetten sosyal medyadan tanıştığınız flörtünüzle gün boyu mesajlaşıyor musunuz?

Ben eskiden 20'lerimde yapardım da artık 30 oldum yapamıyorum. Üfürükten tayyare gibi geliyor. Artık mesajlaşarak ilişki yürütemiyorum. Sıkıyor bir zaman sonra ya da böyle dışarıya çıkıp buluşmak falan da sıkıyor. Üşeniyorum. Gelsin birlikte yaşayalım. Yemek yiyelim. Tv izleyelim sinemaya gideceksek gidelim. Seks yapacaksak evimize gidelim yapalım. Evlenmeyeceğini düşündüğüm hissettiğim erkeği ciddiye alamıyorum artık. Yazmıyorum doğru düzgün. Yakınlaşasım da gelmiyor.

Güncellemeler
1 yıl
Evlenecek adam nereden bulacam ya. Ya kiminin işi yok ya derdi zkşip geçmek derdinde ya da tipte tip yok.
İnternetten sosyal medyadan tanıştığınız flörtünüzle gün boyu mesajlaşıyor musunuz?
Cevapla