Duygu hissetmediğim insanla ilişkiye giremiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?

duygu hissetmediğim insanla ilişkiye giremiyorum illaki biraz zaman geçirip sevgi ilgi hissetmem lazım günübirlik nasıl yapıyosunuz fb olduğuma bile sevgi besliyorum kıskanıyorum
Duygu hissetmediğim insanla ilişkiye giremiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Cevapla