Sizce sekste kadınlar mı daha çok zevk alıyor yoksa erkekler mi?

kadın olduğum için mi bilmiyorum ama bana kadınlar daha çok zevk alıyormuş gibi geliyor. bence biri tarafından sertçe becerilmek becermekten daha zevkli, erkek olsaydım çok zevk alamazmışım gibi hissediyorum. siz ne düşünüyorsunuz bu konuda sizce hangisi?
Sizce sekste kadınlar mı daha çok zevk alıyor yoksa erkekler mi?
Cevapla