Onun da bi sevgilisi olduğunu öğrendiniz, size yok demişti, moraliniz bozulur, soğur ve onu bırakır mısınız? Yoksa duygularımı unutur zevkime bakarım dicek kadar güçlü müsünüz?
Güncellemeler
1 yıl
Düzelterek sorayım, anlamayanlar için
Hoşlandığınız bir seks partneriniz var. Onun da bir sevgilisi olduğunu öğrendiniz, size yok demişti moraliniz bozulur mu?
Bunu parttnerine söylersin ya da yalnız partner seçersin bu biraz karşılıklı anlaşmayı gerektiren bir durum ona göre ikinizinde ne istediğinizin adını koyarsiniz
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Hoşlandığınız bir seks partneriniz var. Onun da bir sevgilisi olduğunu öğrendiniz, size yok demişti moraliniz bozulur mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Bu ilişki modelinde bağlanmak diğerinin hayatına karışmak yoktur anlık yaşanır geçilir
Ama sevgilisi olanla f*ck olmam ben
Bunu parttnerine söylersin ya da yalnız partner seçersin bu biraz karşılıklı anlaşmayı gerektiren bir durum ona göre ikinizinde ne istediğinizin adını koyarsiniz
o kişiye nasıl baktığımla alakalı değişebileccek bir durum.
Kişinin duygusal eşiği düşükse devam edemez tabi. Ama insan önce kendini düşünmeli, zevkinize baksanız daha iyi
Eğer bozulduysan demek ki duygusal bişeyler hissetmişsin. Aksi halde bozulmaz keyfine bakardın. Tabi anlattığın kadarına yorum yapıyorum.
Ben basip geçerim. FB ilişkisi bu şekilde olur.. Sadece seks..
Aşık oldun kadına diyelim
Ona göre cevap ver, soru bu
Normalde ben de basıp geçerm aşık olduk ya
Aşık olmam sorun orada zaten
E ben oldum, yerimde olsan napardın diyorum 😅
Yapacak bişey yok. Fazla bogma adamı
Yok ya bi daha yatmam dicem ama bahane bul bana, aşık olduğumu anlamasın
Bir süre sekse ara vermek istiyorum de geç
Sevgilisi olanla yatamam dersem dalga geçer mi😅
Gecmezzz sende istekli biseysin benim gibi sanki
Çokk
Çünkü 40 yaşındaym😂
Benim kadar degilsindir
Simdi daha da ilgimi cektin bak bi konusmak gerek. 😂😈
🤩 konuşrz sonra uyucam 😘
Kendini belli et en azindan..
Abla erkeklerin çokta tınında olmaz afedersin hatta mutluda olurlar iyi bu patlakta yarın bir gün evlenek diye tutturmaz diye
Aslnda kızlara soruyorm bunu
Evlenelm diye tuttrma durumu bende olmaz 40 yaşındayım 😎
Bi de sen anlamamşsn, bayağı hoşlandığı kadına patlak demez erkek
Moralim tabiki önce bozulur hele de hoslanmissam. Kendime aşık etmeye çalışırdım
Yani insanın canı sıkılır
Duygusal kurulmamış bir ilişkide sorun olmaz
İşte duygusallk olşmuş sende kızla ytnca, öyle düşün öyle cevap ver
O zman skıntı soğurum direk
Bi daha yatmaz mısın? Kıza ne bahane sunarsn
Bitti der geçerim
Böyle biri olsun isterim
Nasıl yani?
İsteyince verecek
Öyle birini asla istemem
Fbm var ve onun sevgilisi var
Seks partnerinin özel hayatı beni ilgilendirmez
Partnerimin*
şu an buna benzer bir ilişkinin içindeyim
Amaç seks ise zevkime bakarım
yok hatta evlenirim
Kimle🤩
patrnerimle
seninle
Kasar diye bakarım pompaya devam
Aşık oldun diyelim?
Kasar olarak bakarsam zaten birine aşık olmak istemediğim için bahanem olur
Evetbbiraz etkiler
Bozulurum
bılzukma