Kocam yatakta hiç haz vermiyor. Boşanmak için haklı bir sebep mi?

Pasif kalıyor , genelde üstte baskın olan taraf ben oluyorum. Hiç yükseltmiyor beni , o bana hükmetsin , emir versin istiyorum ama tam tersi oluyor. Hiç zevk almıyorum çok sıkıldım bundan.. ilişkiye girmek bile istemiyorum. Boşasam haklı mıyım?

Kocam yatakta hiç haz vermiyor. Boşanmak için haklı bir sebep mi?
Cevapla