Sevgilimle beraber olurken önceden beraber fotoğraf çekilirdik ama şu an sadece beni çekiyor. Kötü şeyler mi düşünmeliyim?

Nişanlımla 4 yıldan fazladır birlikteyiz. İlişkimizin başlarında nudelaşmalarla başlayan süreç birlikteyken foto çekmelere kadar ilerledi. Şu an birlikte olurken fotoğraflarımı çekiyor bundan biraz rahatsız olmaya başladım çünkü fotoğraflarda sadece ben varım artık. Birlikte çekilirken anı olarak biriktiriyorduk bunu ama artık sadece beni çekmesi biraz tuhaf geliyor. Sizce kötü şeyler düşünmeli miyim?

Sevgilimle beraber olurken önceden beraber fotoğraf çekilirdik ama şu an sadece beni çekiyor. Kötü şeyler mi düşünmeliyim?
Cevapla