Romantik hislerinin olmadığı biriyle seks yapmak zor mu olur?

Ben bazen diyorum kendime hep. Mantığımla evleneyim illa karşımdakine karşı his beslemem şart değil. Karşımkdaki kişi de diyelim ki bana bir his beslemiyor. Seks yapmak zor mu olur? Mesela seks sadece cinsel birleşmeden ibaret değil. Sevişmeniz de gerekiyor. Bir hissin olmayan biriyle sevişilebilir mi?

Romantik hislerinin olmadığı biriyle seks yapmak zor mu olur?
Cevapla