Bir kaç yemeğe çıktığım biri benimle cinsellik yaşamak istediğini nazikçe belli etti ben üç kez reddettim hep ilgilendi en sonunda kabul etti birlikte olmamamıza saygı duydu tam o zamanlarda ben kendi isteğimle birlikte oldum. her şey güzeldi. Tavırları bana odaklıydı benim yönlendirmemi bekliyor gibi hep yani sakin olması beni çok etkiledi yanında huzur buldum o gece mesela beraber dizi izledik uyuduk. Fakat sonra hiç yazmadı. Biliyorum bu iyi bişey değil ama nedense hislerime Engel olamıyorum ve onun gerçekten belki de ne yapacağını bilmediğini düşünüyorum. Sitemli bir Mesaj attım cevap vermedi sanırım vazgeçmem lazım…
Güncellemeler
1 yıl
Sizce neden böyle hissediyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer