Belki saf diyebilirsiniz ama hislerim çok tuhaf ne yapabilirim?

Bir kaç yemeğe çıktığım biri benimle cinsellik yaşamak istediğini nazikçe belli etti ben üç kez reddettim hep ilgilendi en sonunda kabul etti birlikte olmamamıza saygı duydu tam o zamanlarda ben kendi isteğimle birlikte oldum. her şey güzeldi. Tavırları bana odaklıydı benim yönlendirmemi bekliyor gibi hep yani sakin olması beni çok etkiledi yanında huzur buldum o gece mesela beraber dizi izledik uyuduk. Fakat sonra hiç yazmadı. Biliyorum bu iyi bişey değil ama nedense hislerime Engel olamıyorum ve onun gerçekten belki de ne yapacağını bilmediğini düşünüyorum. Sitemli bir Mesaj attım cevap vermedi sanırım vazgeçmem lazım…

Güncellemeler
1 yıl
Sizce neden böyle hissediyorum?
Belki saf diyebilirsiniz ama hislerim çok tuhaf ne yapabilirim?
Cevapla