Arkadaşlar sizce abartıyor muyum ben yani soru. Ne sizce dışardan bir göz olarak?

Eşimle 6 yıldır evliyiz 4 yaş çocuğum var eşimle hiç anlaşamıyorum hiç ama o kadar zıt kutuplar yani geçen gün sırt ağrım için ona pilatese gitmek istediğimi söyledim bakarız dedi eve geldi konuyu açtım işte sen şov peşindesin kime hava atacaksın bilmem ne bilmem ne böyle herşeyi o biliyor gibi bana olmaz şey dedi bende gidicem görürsün dedim bana dedi ki git bakayım ne oluyor üstüme yürüdü sonra sinir krizi geçirdi sözlerimden dolayı aldı şarj kablomu parçaladı sonra gitti yenisini aldı yani ben ne yapacağımı bilmiyorum çocuk olmasa bir dkk durmam ve her şey sonunda her tartışma cinsellikle bitiyor bu sefer onu yapmayacağım ona hiç hayır demedim ama bence bunu hakediyor asla bişey yapmak istemiyorum o genelde bütün kavgaları onl bitiriyor sizce uzak mı kalmalıyım konuyu uzatmamalı mıyım

Arkadaşlar sizce abartıyor muyum ben yani soru. Ne sizce dışardan bir göz olarak?
Cevapla