15-16 yaşımdan beri kendimi çok kötü hissetmeme sebep oluyor. Ameliyat falan demeyin lütfen korkuyorum.
Erkekler için çok önemli mi şekli
15-16 yaşımdan beri kendimi çok kötü hissetmeme sebep oluyor. Ameliyat falan demeyin lütfen korkuyorum.
Erkekler için çok önemli mi şekli
İYİ DE NEYE GÖRE ÇİRKİN GÖRÜYORSUN.
bunun ideali güzel örneği standartı yok ki. neden vücudunla mutlu olmuyorsun. sana göre iyi nedir ki.
vücudun temiz sağlıklı olması önemlidir şekli değil ki. yahu erkek oturup saatlerce vajina mı seyrediyor. doğru dürüst bakmıyor bile. ilişki anında zaten görmüyor. derdiniz ne sizin
Estetik durmuyor çok utanıyorum. Rahat ve özgüvenli bir şekilde birliktelik yasayamayacsgim
Şeklinin nasıl oluğuna bağlı olsada aşırı kötü değilse sorun olmaz aşırı dudaklarda sarkma yoksa mesela sen tam olarak neden beğenmiyorsun takıntı yapmış olmayasın
Cevap
30Cevap
Seni o mevzudan beğenmeyecek adam kendi pipisine baksın. Onlarınki sanki tek tip hepsi mükemmel bir alet :)
Of kötü ama
Az salla ☺️☺️☺️☺️☺️
🤷🏼♀️
Alakası yok aşkım rengi görüntüsü onların umurunda olmaz
Öyle vi dünya yok
@beyazzenci27 peki tamam sen haklısın 👍👍
Biliyorum
Türkiye'de yaşıyorsun kardeşim burada görüntü sorun edecek çok nadir kişiler ile karşılaşırsın abazalar ülkesiyiz.
kendini kötü hissedecek kadar nasıl görünüyor olabilir ki?
Kötü işte sorgulama
Valla marul yapragi gibi olmadi ise takma amma oyle iseee maalesef ki tak bunu kafana 😊
Şeklin bir önemi yok aslında onunda bir önemi yok o sadece evliliğin tuzu biberi
sorun etme kocan anca gerdekte görür zaten imzada attigi için hiç bisi yapamaz :D
Erkekler böyle şeylere önem vermez
Seven sorun etmez etmemeli
Önemli değil de, ne kadar kötü olabilir ki? 👀
bence boyle durumları cok takma
Birine sktur düzelir
Neyini beğenmiyorsun görüntüde ne sorun var
Şekli nasıl tam olarak neden beğenmiyorsun
Bu kadar kendine dert edinip strese sokma bence
hoşlanmayan sensin karşıdaki değil
Ben hoşlanmayınca karşıdaki hoşlanmaz büyük ihtimalle
karşıdaki senin fikrini ne bilsin bakacam görecek
Görmesini dahi istemiyorum anla
Türkiye de normal takılma.
Neden ki ve nasıl bir yapısı var ki
Hem şekil hem renk önemli
Kesinlikle
Bende sevmiyorum
😣
Ne yapıcaz böyle
Seninki nasıl
Kötü işte 😶
Benim kinden kötü olamaz merak etme
Ameliyat şart
evet ama hep çizgi güzel diyorlar bilemiyorum ondanda sıkılırım
Of güzel olsun da😶
hahaha bence herkesinki güzel benimki dışında
Yanılıyorsun🥲🥲🥲
yanılmıyorum şimdi burada anlattırma bana
Peki
görmek lazım ;)
Kendime iş ara ak
Ogrencccc
Degil yalansin yeter
Bskalim
tedavi ol
Dudaklı mı
Rengi mi kötü
Şekli nasıl
Değil
Neden nesi var ki
Hiç önemi yok
Hoslanan kadin azdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?