Güncellemeler
1 yıl
40 yaşında hayatında eline kız eli değmemiş ve bakir bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
1 yıl
Bir erkeğin 40 yaşına kadar bakir kalması sizce normal mi?
40 yaşına gelmiş ancak ne bir kız arkadaşı ne de bir cinsellik deneyimi olmuş. Siz böyle bir erkek hakkında ne düşünürsünüz sizce bu durum normal mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
hiç bir şey düşünmem.
Peki sence normal mi barış?
yaw neden normal olmasın her insan yasamak zorundamı belkşde inanclı belki kendini eşine saklıyor ne biliypruz her insan bir degildir
O yaşa kadar hiç mi bir kadına ilgi duymamış hoslanmamis?
Bizde kadın halimizle bile oluyor hormonal durumlar erkekte bizden daha fazla dürtüler
yaw tamamda insanın iradesi var hani bizi diğer canlılardan irade var ya insan kendine hakim olabilir sen yasadın mı?
Hayır ama erkek arkadaşlarım oldu. El ele tutuşup gezme durumları falan yaşadım ileri gitmeden. Bu adam da o da yok
dedim ya bak sende ileri gitmiyon demeki o adamda kendine hakim oluyır
Ben de öyle olacam galiba, gayet normal ve mutluyum
Neden öyle olmak istiyorsun peki?
Psikolojim bozuluyor ilişkim olunca, kısıtlanmis hissediyorum ve o hayat tarzını sevmiyorum
Kiz arkadasi bile olmamissa uzak dur ondan. O kadar kadin uzak durmussa vardir bi bildikleri. Ayrica kadinlari tanimayan yasli cocukla mi ugrasacaksin?
Çevremde bu kriterlere sahip sadece bir kişi tanıyorum. Dini bütün olduğu için kendini saklayan biri. Evlenene kadar da yapacak bir insan değil.
Normal geliyor yapış bal dudaklarına en kısa zamanda
Bu kişi bu zamana kadar mağarada yaşadıysa doğru diyordur
Yoksa ben asla inanmam
40 yaşında Bakir jsjshshshhs benim hayallerin saçmalık seviyesi
Normal değil ama yetiştiği ve yaşadığı ortama bağlı. Hangi mağara da yaşamış
Dinine bağlı biriyse anlarım ama o yaşa kadar da evlenmesi lazımdı. 40 yaşına kadar bakir mi olunur? Ben dayanamam şahsen. En fazla 30 u bulur.
belki bakir olabilir ama hiç mi birine açılacak cesareti olmamış? hiç normal şeyler düşünmem açıkçası
Olabilir yani imkansız değil ama zor
Neden zor peki ne açıdan yani
Yani bakir kalması o yaşa kadar çok zor nefis illaki ister ha dayanabildiyse helal olsun dediğim gibi zor ama imkansız değil
Sence normal mi kanka
Dini bütün birisi ama?
Azılı sapığın tekidir, nikah düşen herkesle fantezi kurmuştur. Uzak dur Konyalı Sümeyye
Sondaki tespitin beni ürküttü tanıyor musun beni sen? Evet bende o da Konyalıyiz
Ciğerini bilirim senin
Ne düşüncen bir şey dusunmiycen
Normal mi yani 40 bakir
Adam evlenmek istemiyor demeli bakır kalarak olcek ya da ga. y
Gayet normal.
40 yaş ama artık gençlik kalmamış bir şey kalmamış nasıl normal oluyor bu hiç mi ilgisi yok karşı cinse?
Belki makinası çalışıyordur kuşu ötüyordur hacı.
Ötmüyor mu demek istedin?
Karışma adama
Normal mi peki
Normal kime göre? Herkesin hayatı farklı. Sana uymuyor ise iletişim kurma
Ot gibi
Neden ki?
O yasa kadar hiçbir kimse denk gelmez mi öyle biri mi var 😅🤣😂
benimde hiç olmadı çirkinse normal
Ama sen henüz 24 sun?
Erkek demem
Neden öyle düşünüyorsun söylediğini açar mısın biraz?
Bir erkeğin 40 yaşına kadar dayanması mümkün değil
Ya çok pasiftir evlenmiyordur da öyle kalır bişey yapmaya cesaret edemez
Ya da isteği azdır
Normal tercih meselesi
Sorunludur, uzak dur derim...
Sıkıntı bar bulukte
Normal değil
Neden öyle düşünüyorsun peki açar mısın biraz?
Tabiki normal
Çok abaza kaç