Erkek arkadaşıma sence aramızda ten uyumu var mı diye sorsam olur mu sizce?

Yani ben ilk kez o unla öpüştüm o yüzden pek anlamıyorum o işe bir kez evlenip ayrılmış ve benimle daha fazlasını yapmak istiyor ama aramızda ten uyumu var mı bilmiyorum ve anlamıyorum normal olarak ama sürekli bir öpme isteğim var yaşan yok. Sizce bunu ona sorsam olur mu yok sakın sormamı mı

Erkek arkadaşıma sence aramızda ten uyumu var mı diye sorsam olur mu sizce?
Cevapla