Sevgilimin evli kadına yazdıklarına bakar mısınız? Ona mı aşık?

Kadına bir resmini göndermesi için yalvarmış resmen. Sana zaafım var, yıllardır beni mahvettin, bu halde olma sebebimiz sensin, çok özlüyorum çok istiyorum seni yazmış. Sevgilim var , her şeyi yaşadık, her anı onla paylaşmaktan çok keyif alıyorum asla onu aldatmam , ölsem yapmam demiş. Kadını beni kullanarak kışkırtmaya mı çalışıyor? Madem beni aldatmayacak kadına onu istediğini niye söylüyor? Kadına onla beraber olunca bile aklımda sen varsın, sürekli yüzün bakışların gözümün önünden gitmiyor, engel olamıyorum, düşünmeden yapamıyorum, imkansız olman mı çekiyor sana bilmiyorum, ama seni çok istiyorum filan demiş. Kadın buna sevgi kolay bulunan bir şey değil, sevdiğin hanıma sahip çık, mesaj bile olsa yaptığın ihanet , görse bırakır seni , ben senin için sadece bir fanteziyim, her yerde fantezi bulursun, sevgi bulamazsın berbat etme , yazma bana demiş. Bu yalvarmış konuşmayı sürdürmek için kadın kestirip atmış. Kadına mı aşık, gel dese koşar gider mi?

Sevgilimin evli kadına yazdıklarına bakar mısınız? Ona mı aşık?
Cevapla