Sizce abaza bir kız mıyım yoksa hissettiklerim normal mi?

Yolda tanımadığım ama yakışıklı adam görünce öpmek, sarılmak, ona dokunmak istiyorum. Penisini vücut hatlarını merak ediyorum. Garip olucak ama kendimi onunla hayal ediyorum istemsizce

Sizce abaza bir kız mıyım yoksa hissettiklerim normal mi?
Cevapla